نتایج لیگ برتر در پایان هفته ششم

کدخبر: ۵۲۱۱۷۷
نتایج دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال را می توانید در ادامه این مطلب ببینید.
نتایج لیگ برتر در پایان هفته ششم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایمنا هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شد و استقلال موفق شد ۳ بر ۱ نساجی را شکست دهد.

سپاهان صفر - آلومینیوم صفر

تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور یک - صنعت نفت آبادان صفر

تیم تراکتور امروز میزبان تیم صنعت نفت آبادان در تبریز بود و توانست با نتیجه یک بر صفر میهمان خود را شکست دهد. تک گل این دیدار را رضا اسدی به ثمر رساند.

استقلال ۳ - نساجی یک

تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی و توانست با نتیجه ۳ بر یک پیروز این دیدار شود. در این پیکار پیمان بابایی، یامگا و محمد محبی برای استقلال و ایوب کلانتری برای نساجی گل زنی کردند.

پیکان صفر-گل گهر سیرجان یک

شاگردان امیر قلعه نویی در گل گهر امروز میزبان تیم پیکان بودند و توانستند با تک گل رضا شکاری به برتری برسند.

مس کرمان صفر - ذوب آهن صفر

دو تیم مس کرمان و ذوب آهن امروز برابر هم صف آرایی کردند و با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

نفت مسجد سلیمان یک - پرسپولیس ۲

شاگردان یحیی گل محمدی امشب میهمان تیم نفت مسجد سلیمان بودند که این مسابقه با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان خاتمه یافت. در این دیدار سامان نریمان جهان تک گل تیم نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند و یورگن لوکادیا دو گل پرسپولیس را از خط دروازه گذراند.

مس رفسنجان ۲ - هوادار یک

دو تیم مس و هوادار امشب مقابل هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود مس به پایان رسید. گل‌های این دیدار را مهدی حسینی و حسین کریم زاده برای مس و عزت الله پورقاز برای هوادار وارد دروازه کردند.

جدول لیگ برتر تا پایان هفته ششم

 

564105_500

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید