عضویت شهره آغداشلو در فرقه قاتلین!

حضور هنرپیشه ایرانی در بازی Assassins Creed

کدخبر: ۵۲۱۲۹۲
اقتصادنیوز: رونمایی از سری جدید بازی محبوب فرقه قاتلین با یک سورپرایز برای ایرانیان همراه بود.
حضور هنرپیشه ایرانی در بازی Assassins Creed

به گزارش اقتصادنیوز در برنامه معرفی بازی Assassins Creed Mirage که به تازگی در رویداد یوبیسافت فوروارد برگذار شد، قرار است شهره آغداشلو به عنوان صداپیشه‌ یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بازی ایفای نقش کند. شهره آغداشلو بازیگر مشهور سریال‌های 24 و The Expanse به عنوان یکی از نقش‌های اصلی شناخته می‌شود. او با صدای متفاوتش، نقش روشن، مربی بسیم ابن اسحاق را بر عهده خواهد گرفت. اساسینز کرید میراژ به ریشه‌های سری Assassins Creed بازگشته و به عنوان «ادای احترام ویژه به اولین اساسینز کرید» توصیف می‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی در سبک اکشن ماجراجویی مخفیانه این فرنچایز در قرن نهم، اوج دوران طلایی شهر بغداد عراق جریان دارد. وقایع داستانی بازی، تقریبا 20 سال قبل از رویداد‌های بازی Assassin’s Creed Valhalla اتفاق می‌افتد. بازیکنان کنترل شخصیت جوان بسیم ابن اسحاق، دزد خیابانی با گذشته‌ای مرموز را خواهند داشت که در در بخش‌هایی از مراحل داستان بازی در قلعه الموت نیز به جست‌وجوی اسرار پنهان می‌پردازد. این نسخه از بازی شرح می‌دهد چگونه بسیم ابن اسحاق از یک جوان سرکش به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل شده تا طرفداران او را شناسایی کنند. شخصیت روشن در بازی به عنوان مربی بسیم، او را در این مسیر یاری می‌کند که صداپیشگی آن را شهره آغداشلو بازیگر برنده جایزه امی (The Expanse, House of Sand) بر عهده خواهد داشت.

فرقه قاتلین

صحبت‌های شهره آغداشلو در مورد Assassins Creed Mirage

آغداشلو در این رابطه می‌گوید: «خوشحالم که اعلام کنم در Assassin’s Creed Mirage صداپیشگی روشن، مربی بسیم را بر عهده خواهم داشت. وقتی شرکت یوبی‌سافت برای صداپیشگی این شخصیت به سراغ من آمد، بسیار هیجان زده و شیفته شخصیت قوی و داستان زندگی او شدم. روشن یک جنگجوی واقعی است که برای عدالت می‌جنگد و به هر قیمتی که شده از همنوعان و برادران پنهان خود محافظت می‌کند. او وفادار و صادق است، اما دارای شخصیتی پر رمز و راز خواهد بود. در واقع او یک زن ایرانی بالغ است و همین باعث شده تا او بیش از پیش با داستان و پیشینه خودم طنین‌اندازی کند».

ازی Assassin’s Creed Mirage هم‌اکنون توسط استودیو Ubisoft Bordeaux در حال توسعه است و در این اثر از سه ستون اصلی این آثار یعنی مخفی‌کاری، پارکور و قتل افراد مختلف استفاده کرده است. این بازی قرار است در سال آینده میلادی روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. این اثر در قالب سه نسخه در دسترس قرار خواهد گرفت: نسخه استاندارد 50 دلاری، نسخه دیلاکس 60 دلاری (شامل محتواهای اضافه) و نسخه کالکتور 150 دلاری (حاوی آیتم‌هایی از جمله مجسمه 32 سانتی متری بسیم).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید