ژوزه مورینیو رکوردار دریافت غرامت شد

کدخبر: ۵۲۱۴۴۹
طبق گزارش نشریه میرر، در میان مربیان دنیا، ژوزه مورینیو از لحاظ غرامت‌های دریافتی از باشگاه ها، رکورددار است.
ژوزه مورینیو رکوردار دریافت غرامت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه ژوزه مورینیو در بین مربیان دنیا در مجموع بیشترین غرامت را از باشگاه هایی که او را اخراج کرده اند، گرفته است. او از این حیث رکورددار است.

باشگاه چلسی هفته گذشته توماس توخل را اخراج کرد و گراهام پاتر جانشین او شد. چلسی به توخل 14.5 میلیون یورو نیز غرامت خواهد داد. این اولین بار نیست که چلسی مجبور به پرداخت غرامت به مربیان اخراجی خود می شود. در سال های گذشته ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته نیز شرایط مشابه توخل را داشتند و از چلسی غرامت گرفتند.

طبق گزارش نشریه میرر، در میان مربیان دنیا، ژوزه مورینیو از لحاظ غرامت‌های دریافتی از باشگاه ها، رکورددار است. او از منچستریونایتد 21 میلیون یورو و از چلسی هم 20 میلیون یورو غرامت گرفت. تاتنهام نیز به خاطر اخراج آقای خاص به او 18 میلیون یورو غرامت داد. مورینیو تاکنون در مجموع 59 میلیون یورو از سه باشگاهی که او را اخراج کرده اند، غرامت گرفته و رکورددار است.

همچنین آنتونیو کونته با دریافت 30 میلیون یورو غرامت از چلسی، بیشترین غرامت را از یک باشگاه گرفته است. پس از او ژوزه مورینیو (21 و 20 میلیون یورو از یونایتد و چلسی) و لوران بلان(19 میلیون یورو از پی اس جی) قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید