افشاگری پسر بریتنی اسپیرز علیه مادرش/ بریتنی با خاک یکسان شد

کدخبر: ۵۲۲۳۵۱
پسر بریتنی اسپیرز در بخشی از صحبت های خود مدعی شد که رابطه نه چندان خوب او و مادرش بهبود خواهد یافت اما زمان خواهد برد.
افشاگری پسر بریتنی اسپیرز علیه مادرش/ بریتنی با خاک یکسان شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزیاتو کوچکترین پسر بریتنی اسپیرز، جیدن، مدعی شده است که پست های بحث برانگیز و عریان مادرش در شبکه های اجتاعی «چیزهایی برای جلب توجه» هستند و از نگرانی خود مبنی بر اینکه مبادا این رویه هیچوقت پایان نیابد گفته است.

پسر ۱۵ ساله اسپیرز در یک بخش از پیش ضبط شده از برنامه روز جمعه برنامه ITV News که با اجازه پدرش کوین فدرلین ۴۴ ساله انجام شد این صحبت ها را مطرح کرد.

جیدن که همراه با برادر ۱۶ ساله اش شان پرستون در خانه پدرشان در لس آنجلس زندگی می کنند فاش کرده است که علیرغم تفاوت های شخصیتی و مشکلات اخیر دوست دارد مادرش را ببیند.

وی افزوده که به نظر او ماجرای ۱۳ ساله قیومیت پدر بریتنی اسپیرز بر او «کمی بیش از حد طولانی» شده بود اما پدربزرگش جیمی اسپیرز تنها سعی داشته در ابتدا به دخترش کمک کند که رویایش را دنبال نماید.

بریتنی اسپیرز در پست های اینستاگرامی اش معمولاً ژست های عریان می گیرد و با پاراگراف های طولانی با طرفداران خود صحبت می کند.

جیدن در مورد این پست های بحث برانگیز مادرش می گوید: «تقریباً شبیه این است که او مجبور است چیزی را در شبکه های اجتماعی اش پست کند تا جلب توجه نماید.

این رویه سال های طلوانی ادامه داشته و شاید هرگز پایان نیابد». او در ادامه خانه پدرش را «مکان امن» او و برادرش توصیف کرده و گفته است که می تواند «ترومای احساسی» که در آن هستند را هضم کند اگر چه به جزییات این تروما اشاره ای نمی کند.

ماه گذشته بود که دیلی میل فاش کرد بریتنی ماه هاست پسرانش را ندیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید