کنایه معنادار زیدآبادی به مدیرمسئول کیهان/ پیشرفت کردی!

کدخبر: ۵۲۲۷۶۲
زیدآبادی با اشاره به یادداشت شریعتمداری نوشت: خواستم پیشرفت آقای شریعتمداری را به وی تبریک بگویم! لابد می‌پرسید چه پیشرفتی؟ این که باز هم با همان لحن همیشگی، پیشداوری کرده است!
کنایه معنادار زیدآبادی به مدیرمسئول کیهان/ پیشرفت کردی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به یادداشت حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان نوشت: «به عنوان یک گام موثر و افشا‌کننده پیشنهاد می‌شود دستگاه قضایی افرادی نظیر آقایان محمد خاتمی و جهانگیری و عبدالله نوری و‌... چند مدعی اصلاحات دیگر را احضار کند و در یک نشست رو‌در‌رو از آنها بخواهد دلائل و اسناد خود را درباره ادعای قتل‌! خانم مهسا امینی ارائه کنند و از این نشست فیلم تهیه کرده و برای اطلاع عموم مردم از تلویزیون پخش شود. در این حالت، اگر آقایان سند و شاهد و قرینه‌ای برای ادعای خود داشته باشند ارائه می‌کنند و چنان‌که سند و دلیلی در چنته نداشته باشند (که ندارند‌)، دروغ‌پردازی‌های آنها برای همگان برملا خواهد شد. بسم‌الله این گوی و این میدان!»

متن فوق آخرین بخش از سرمقالۀ امروز روزنامۀ کیهان به قلم حسین شریعتمداری مدیر مسئول آن است. این متن را در اینجا نقل نکردم که آن را نقد کنم، بلکه در واقع خواستم پیشرفت آقای شریعتمداری را به وی تبریک بگویم! لابد می‌پرسید چه پیشرفتی؟ این که باز هم با همان لحن همیشگی، پیشداوری کرده است!

اگر شما هم مثل من بیکار بودید و سرمقاله‌های کیهان را هر روز دنبال می‌کردید، حتماً انتظارتان این می‌شد که آقای شریعتمداری در انتهای یادداشت خود خواهان بر پا کردن دار مجازات برای اعدام افراد نامبرده شود! اما نشده و فقط خواستار برملا شدن "دروغ‌پردازی‌های آنها" شده است.

این واقعاً خودش پیشرفت بزرگی است! اگر همین پیشنهاد را در روزهای پس از انتخابات سال 88 هم می‌داد، کلی از مصائب بعدی پیش نمی‌آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید