کرباسچی: طبق قانون فعلی 80 درصد خانم های ما مجرم هستند/ باید قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد/ کلاس آموزشی کجای قانون است؟

کدخبر: ۵۲۲۹۲۳
غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم میهن گفت: اگر بخواهند که طبق قانون عمل کنند ۷۰ ۸۰ درصد خانم را باید بگیرند.
کرباسچی: طبق قانون فعلی 80 درصد خانم های ما مجرم هستند/ باید قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد/ کلاس آموزشی کجای قانون است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران مدیر مسئولان هم‌میهن و همشهری در شبکه یک سیما در مورد فوت مهسا امینی و حجاب مناظره کردند.

غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم میهن در این مناظره گفت؛ ابزار تاسف می کنم از این فاجعه که برای همه تکان دهنده بوده و همه شوکه شده اند

به همه خانم های میهن مان تسلیت می گویم. خدا به همه مقاومت و صبر عنایت کند.خون این مرحومه با مظلومیتی این اتفاق برایش رخ داده شاید این برکت را داشته باشد که در فضای جامعه و در اقشار جامعه با عقیده های مختلف نسبت این روالی که سالهاست اتفاقات بدی است که در کشور بوجود آورده اصلاح شود. خیلی از دلسوزان تذکرات را داده بودند.

بحث قانون که مطرح میشود، قانونی که الان وجود دارد مجازات اسلامی است که مصوب ۱۳۷۵ است؛ به این دو سه خط قانون توجه کنید و غیر از این همه قانونی در مورد حجاب اسلامی و گشت ارشاد نداریم. بر اساس این تبصره زنانی که بدون حجاب شرعی و انظار عمومی ظاهر شوند از حبس از ده روز تا ۲ ماه یا ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان جریمه محکوم می شوند. 

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر بخواهند که طبق قانون عمل کنند از همین دم استودیوی شما زنان را بگیرند تا زنانی در خیابان هستند. اگر واقعا به قانون استناد کنیم ۷۰ ۸۰ درصد خانم را باید بگیرند.
نصف خانم هایی که در مراسم شهید سلیمانی بودند را باید می گرفتند. یک قانونی در زمانی تصویب شده که حالا اکثریت جامعه به آن عمل نمی کنند. الان باید قانون مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

طبق این قانون اگر یک تار مو یا دسته موی زن بیرون باشد او مجرم است! قوه مقننه باید این قانون را اصلاح کند.

مدیرمسئول روزنامه هم میهن گفت: تعجب می کنم از آقای گنجی! ما موارد بدتر از این داشتیم!

کلاس آموزشی کجای قانون است؟! در کجای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم؟!

عضو حزب کارگزاران بیان کرد: این بچه 15 سال 20 سال در سیستم آموزشی شما بوده است. در این سالها نتوانسته اید یادش دهید، در چند دقیقه می توانید؟!

خانم بنی یعقوب هم بوده است، او را برای امر به معروف گرفتند، در زندان فوت کرد.

کسی نمی گوید چرا دزد را با تیر زدید. قانون دزدی و قتل روشن است.

آقای رئیسی قول داد که گشت اختلاس داریم. اختلاس را هیچکس نگفته نگیرید، همه می گویند چرا مواردی که در انتخابات قول دادید را نمی گیرید.

طبق قانون فعلی 80 درصد خانم های ما مجرم هستند! روزی هزار نفر به خیابان وزرا برده می شوند. اینها تحقیر می شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید