جزئیات یک نامه خطرناک به ایران

کدخبر: ۵۲۲۹۳۸
اقتصادنیوز: روز ۵ مرداد دادگاه حکمیت ورزش‌(CAS) رأی پرونده شکایت مارک ویلموتس از ایران را صادر و فدراسیون ایران را به مبلغ سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو که به آن ۵ درصد سود سالانه اضافه می‌شود؛ محکوم کرد.
جزئیات یک نامه خطرناک به ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به فدراسیون کشورمان خواهان ارائه توضیحاتی درباره عدم پرداخت پول مارک ویلموتس شده است.

روز ۵ مرداد دادگاه حکمیت ورزش‌(CAS) رأی پرونده شکایت مارک ویلموتس از ایران را صادر و فدراسیون ایران را به مبلغ سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو که به آن ۵ درصد سود سالانه اضافه می‌شود؛ محکوم کرد.

مدتی بعد دستیاران این مربی بلژیکی نیز حکم ۳۵۴ هزار یورویی علیه فدراسیون ایران گرفتند. این در شرایطی است که پیش از این ویلموتس و دستیارانش ۲ میلیون یورو دریافت کرده بودند.

پس از حکم CAS بار دیگر گمانه‌زنی‌ها درباره چگونگی پرداخت این غرامت مطرح شد. مهدی تاج که قرارداد ویلموتس را امضا کرده بود، پیش از بازگشتش به فدراسیون فوتبال در این باره گفته بود: «الان می‌توانیم غرامت را ندهیم و بگوییم همچنان تحریم ما پابرجاست. هیچ اتفاقی نمی‌افتد و تعلیق هم نمی‌شویم. تا رفع تحریم می‌توانیم پول را ندهیم و جریمه هم تعلق نمی‌گیرد.»

با این وجود وکیل ویلموتس با ارسال نامه‌ای عدم پرداخت مطالبات این مربی از سوی فدراسیون ایران را به اطلاع فدراسیون جهانی فوتبال رساند. فیفا نیز در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهان ارائه توضیحاتی درباره دلیل پرداخت نشدن پول این مربی شد. فدراسیون ایران تا اول مهر فرصت دارد تا توضیحات خود را ارائه دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید