اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم های جدید وضع می‌کند؟

کدخبر: ۵۲۵۵۲۵
جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقدامی به منظور حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.
اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم های جدید وضع می‌کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، روسیا الیوم اعلام کرد، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.

جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقدامی به منظور حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، جوزف بورل گفت: ما به بررسی تمام گزینه‌های موجود از جمله اقدامات محدودکننده در واکنش به مرگ مهسا امینی و نحوه برخورد نیروهای امنیتی ایران با تظاهرات ادامه خواهیم داد.

وی در عین حال افزود که مقصودش از اقدامات محدودکننده اعمال تحریم است.

جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش از این هم با گرفتن ژست حمایت از مردم ایران، از اغتشاشات در ایران حمایت کرده بود.

وی گفت: در آستانه اجلاس وزرای خارجه اتحادیه اروپا، این اتحادیه به بررسی تمام گزینه‌های موجود برای واکنش به مرگ مهسا امینی و نحوه مواجهه نیروهای امنیتی ایران با اعتراضات بعد از آن ادامه خواهد داد.

وی همچنین بدون اشاره به اقدامات خرابکارانه آشوبگران مدعی شد: اتحادیه اروپا بر این اعتقاد است که بکارگیری بیش از حد قوه قهریه توسط نیروهای امنیتی ایران موجب برجاماندن تلفات در میان تظاهرکنندگان شده است.

پیش از این نیز برخی مقامات آمریکایی و انگلیسی و آلمانی نیز از آشوب‌ها در ایران اعلام حمایت کرده بودند.

گفتنی است که اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» علیه اغتشاش گران و آشوب گران یکشنبه هفته گذشته در میدان انقلاب تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار شد.

در خروش انقلابی تهرانی‌ها، راهپیمایان و اجتماع کنندگان که از اقشار مختلف مردم و مرد و زن و کودک و جوان و پیر بودند، در کنار پرچم‌های ایران، پرچم عزا نیز در دست داشتند.

مردم تهران با در دست داشتن پرچم‌های ایران، به اهانت آشوب گران در به آتش کشیدن پرچم ایران واکنش نشان دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید