هوای تهران خنک می شود

کدخبر: ۵۲۵۵۸۳
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش نسبی دما در این استان از فردا تا شنبه (۱۴ تا ۱۶ مهرماه) خبر داد.
هوای تهران خنک می شود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا پنج روز آینده با توجه به پایداری هوا  در بیشتر بخش‌های استان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری به‌ویژه روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) در ارتفاعات افزایش ابر و در بعضی ساعات در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی، خواهیم بود.

از بعدازظهر پنج‌شنبه، تا جمعه شب در غرب و نیمه جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید همراه با خیزش گردوخاک در مناطق مستعد کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز افزایش نسبی دما سپس تا روز شنبه (۱۶ مهرماه) کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

باتوجه به مشاهده گردوخاک در غرب و جنوب غرب کشور، برای امروز در ساعات بعدازظهر افزایش غبار محلی و کاهش دید در سطح استان به‌ویژه در نواحی جنوب و غرب دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۴مهرماه) صاف گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۵مهرماه) صاف در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال گردوخاک در اواخر وقت با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید