قالیباف یک پیام‌ صادر کرد

کدخبر: ۵۲۵۹۱۳
اقتصادنیوز: رئیس مجلس در پی درگذشت سیدرضا موید خراسانی، شاعر آئینی پیشکسوت پیام تسلیت صادر کرد.
قالیباف یک پیام‌ صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی،  طی پیامی درگذشت شاعر آئینی پیشکسوت، سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا علیه راجعون

درگذشت شاعر خوش‌قریحه و چهره ماندگار و برجسته ادبیات آئینی، مرحوم آقای سید رضا موید خراسانی موجب تاسف و تاثر گردید.

بسیاری از اشعار و سروده‌های استاد موید خراسانی به‌ عنوان نقطه‌ تلاقی مراثی و مداحی در رثای خاندان‌ آل‌الله(ع) و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام و به‌ ویژه دوران دفاع‌ مقدس قرار دارد.

آثار فاخر این چهره برجسته جبهه فرهنگی انقلاب‌ اسلامی که همواره مورد توجه مقام‌ معظم‌ رهبری و تمامی شیفتگان و دوست‌داران اهل‌ بیت(ع) قرار گرفته است، در گنجینه افتخارات عرصه ادبیات و فرهنگ دینی و آئینی کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه فرهنگی و ادبیات آیینی کشور، شاعران، مداحان و پیرغلامان خاندان عصمت و طهارت(ع)، خادمان، مجاوران حضرت رضا(ع)، آشنایان و خانواده گرامی، برای روح بلند ایشان در جوار بارگاه منور امام رئوف، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایسنا سید رضا موید خراسانی عصر امروز، ۱۵ مهرماه، پس از ۲ هفته بستری در بیمارستان‌ به علت عارضه کلیوی دار فانی را وداع گفت.

به گفته سید حسین موید، فرزند این شاعر، مراسم تشییع و تدفین او فردا ساعت هشت صبح از تکیه کرمانی‌ها واقع در اطراف حرم مطهر رضوی به سمت حرم مطهر آغاز و در همان مکان به خاک سپرده خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید