زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی

کدخبر: ۵۲۵۹۳۵
اقتصادنیوز: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد​.
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی و شرکت کار و تأمین در روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور خبر داد.

دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: ۴۶ هزار و ۴۹۹ متقاضی در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۸ درصد زن و ۴۲ درصد مرد هستند و این آزمون صبح روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۰۰ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: ۱۳ هزار و ۵۱ متقاضی در این آزمون شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها مرد و ۳۷ درصد زن هستند و این آزمون عصر روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۲ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۴۵ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون‌ها اواسط آبان ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید