واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به حملات تند وریا غفوری

کدخبر: ۵۲۶۰۱۲
چند خبرنگار با مدیر عامل باشگاه استقلال تماس گرفتند تا واکنش او را در مواجه با صحبت‌های وریا غفوری متوجه شوند اما مدیر عامل باشگاه استقلال ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند!
واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به حملات تند وریا غفوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرورزشی،  وریا غفوری در پایان بازی استقلال – فولاد از مدیر عامل باشگاه استقلال به خاطر کنار گذاشتنش انتقاد کرد. او در پایان فصل جاری با پایان مدت قراردادش روبرو شد اما هر چه منتظر ماند باشگاه با او برای تمدید قرارداد تماس نگرفت و در پایان متوجه شد باید اردوی تیم را ترک کند.

وریا غفوری امروز در واکنش به جدایی از تیم استقلال گفت: «این آقای مدیرعامل با بی‌معرفتی کامل ما را گذاشت کنار و جالب بود که یک خط توضیح نداد... مثل یک آدم ترسو قایم شد و چیزی نگفت. نشان داد که به ریش نیست، به ریشه است. آدم باید انسان باشد.»

چند خبرنگار با مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال تماس گرفتند تا واکنش او را در مواجه با صحبت‌های وریا غفوری متوجه شوند اما مدیر عامل باشگاه استقلال ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند!

گویی مصطفی آجورلو نیت ندارد به صحبت‌های وریا غفوری واکنش نشان دهد. او در حالی مورد انتقاد قرار گرفت که هیچ نقشی در جدایی وریا غفوری از تیم استقلال نداشت و دوست ندارد در این باره حرف بزند تا هم استقلال به مسیر خود ادامه دهد و هم وریا غفوری بازی‌های خود را در تیم فولاد دنبال کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید