تصاویر جدید از زوج جنجالی/ شکیرا و پیکه همچنان قهر هستند؟

کدخبر: ۵۲۶۰۱۳
شکیرا ستاره موسیقی و پیکه ستاره فوتبال در فاصله‌ای دور از هم نشستند و بازی بیسبال پسرشان میلان را تماشا کردند.
تصاویر جدید از زوج جنجالی/ شکیرا و پیکه همچنان قهر هستند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرورزشی، شکیرا ستاره پاپ و نامزد سابقش جرارد پیکه که ستاره فوتبال و تیم بارسلونا است، در فاصله‌ای امن و بسیار دور از هم نشستند و بازی بیسبال پسرشان را تماشا کردند.

 

این زوج مشهور جداگانه به شهر والنسیای اسپانیا سفر کردند تا میلان پسر ۹ ساله‌شان را تشویق کنند. پیکه ۳۵ ساله و شکیرا ۴۵ ساله در ماه ژوئن پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و در پی انتشار گزارش‌هایی از خیانت بازیکن بارسلونا در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده بود، از یکدیگر جدا شدند.

با این حال به خاطر میلان ۹ ساله و پسر دیگرشان ساشا که ۷ سال سن دارد، این زوج در تلاش هستند به نوعی رابطه‌شان را حفظ کنند. البته آنطور که انتظار می‌رود رابطه‌شان دوستانه نیست و تصمیم گرفتند برای تماشای بازی بیسبال میلان در فاصله‌ای بسیار دور از هم روی سکوها بنشینند. شکیرا یک کت جین و کلاهی سفید پوشیده بود. پیکه هم لباس تیم بیسبال میلان را برتن کرد و او هم کلاه بیسبال سفیدرنگ داشت. پیش از این چند مرتبه دیگر هم شکیرا و پیکه در حال تماشای بازی میلان شکار شده بودند و همیشه هم دور از هم روی سکوها نشستند.

البته در حاشیه تماشای این بازی بیسبال، ساشا برادر کوچک‌تر میلان نزد پدرش جرارد رفت و دستش را دور گردن او حلقه کرد. به نظر می‌رسد هردو پسرشان رابطه خوبی با پدر و مادر دارند.

شکیرا

جرارد پیکه

شکیرا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید