انهدام باند ضد امنیتی قاچاق سلاح در خوزستان +جزئیات

کدخبر: ۵۲۶۱۱۳
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام یک باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی خبر داد.
 انهدام باند ضد امنیتی قاچاق سلاح در خوزستان +جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سردار سید محمد صالحی ظهار داشت: پلیس امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی طولانی مدت شبکه‌ای از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات بین استانی که با ارتباط گیری با قاچاقچیان یک کشور بیگانه از طریق یکی از استان‌های غربی اقدام به ورود سلاح جنگی به داخل استان خوزستان می‌کردند، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با طرح‌ریزی عملیاتی دقیق و انجام اقدامات خاص اعضای باند ۳ نفره مزبور که با انتقال محموله سلاح به شهرستان شوش قصد توزیع آن را داشتند با همکاری رده همنام آن شهرستان طی عملیات‌های ضربتی و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته 9 قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ۲ دستگاه خودروی سمند و پراید که در کار قاچاق از آنها استفاده می‌شد، توقیف شدند.

سردار صالحی بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح‌ و مهمات که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می شوند تأکید کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید