رسانه دولت: ایسنتاگرام و توئیتر بهترین بستر برای تبلیغات است

کدخبر: ۵۲۶۸۲۳
خواندن کتاب می‌تواند به شما در ترسیم مسیر موفقیت‌تان کمک کند. افرادی که اهل مطالعه هستند می‌گویند که هیچ لذتی بالاتر از این لحظه‌ی تنهایی با خود و کتاب‌هایشان نیست.
رسانه دولت: ایسنتاگرام و توئیتر بهترین بستر برای تبلیغات است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اکثر افراد علاقه‌ای به مطالعه کتاب و مجله ندارند. کسانی که احساس می‌کنند کتاب خواند یک کار حوصله سر بر است عموما از تنهایی با خویشتن و ذهن خود هراس دارند.

صفر تا یک

۵ کتاب که برای توسعه فردی حتما باید بخوانید

در این کتاب می‌آموزید آینده شبیه به حال نیست. برای اغلب افراد آینده موضوعی دلهره آور است. آینده مجموعه تمام لحظاتی است که از راه نرسیده است. با تعریف پیتر تیل از آینده تنها گذر زمان آینده را از حال متمایز نمی‌کند و پیشرفت آینده را می‌سازد. در این کتاب شما انواع پیشرفت را خواهید شناخت و با روش‌های رسیدن به آنها آشنا خواهید شد. همچنین در این کتاب می‌آموزید چگونه معمار زندگی خود باشید. نوع نوشتاری این کتاب کمی شبیه به مجلات اقتصادی است. در حقیقت یک مجله اقتصادی هم همین جمله بندی‌های علمی را دارد. از طرفی نکته بندی‌های این کتاب و دقت به نکات ظریف و حالت خبری آن بیشتر این کتاب را به یک مجله اقتصادی و در واقع یکی از بهترین انواع مجلات اقتصادی تبدیل کرده است.

از خوب به عالی

احتمالا نام این کتاب را بارها شنیده‌اید. در این کتاب می‌آموزید چرا برخی شرکت‌ها پیشرفت می‌کنند و برخی عقب می‌مانند. این کتاب می‌گوید که خوب دشمن عالی است. در این کتاب می‌آموزید که چگونه از خوب بگذرید و به عالی برسید. کالینز در این کتاب می‌گوید که اکثر افراد موفق به واسطه امتیازات عالی که داشته‌اند با این شرایط آشنا بوده‌اند و افراد دیگری هستند که شرایط عالی نداشته و با تلاش به شرایطی خوب رسیده‌اند. در این کتاب می‌آموزید که عالی‌ها بهترین آموزگاران خوب‌ها هستند. شما باید خوب بودن را به سمت عالی شدن طی کنید. اکثر شرکت‌ها در دسته متوسط باقی می‌مانند و فقط تعداد کمی به عالی بودن می‌رسند. اگر می‌خواهید عالی شدن را بی‌آموزید این کتاب مخصوص شما است.

این است بازاریابی

۵ کتاب که برای توسعه فردی حتما باید بخوانید

در گذشته برای تبلیغات از تلوزیون استفاده می‌شود اما اکنون رسانه‌هایی چون اینستاگرام تبلیغات گسترده را در اختیار دارد. امروزه توجه عموم مرده به شبکه‌ها و وب‌سایت‌های مجازی است. اینترنت رسانه اختصاصی برای افراد است. اینترنت به تعداد زیادی رسانه تقسیم می‌شود. اینستاگرام، تویتر، یوتیوب، اسپاتیفای و بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌ها بهترین بستر برای تبلیغات شما هستند. این رسانه‌ها اکنون در دسته پربازدیدترین‌ها هستند و عملکرد شما را به شدت ارتقا خواهند داد. در این کتاب شما تمام پله‌های موفقیت در بازاریابی نوین را خواهید آموخت. برای خرید این کتاب می‌توانید به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید. خرید اینترنتی کتاب شما را از معایب خرید حضوری مانند و هزینه‌های آن خلاص خواهد کرد.

هدیه

این کتاب نوشته نویسنده مشهور کتاب چه کسی پنیر مرا دزدید یعنی اسپنسر جانسون است. این کتاب حقیقتا یک هدیه به تمام افرادی است که می‌خواهند موفق شوند. در این کتاب ما شاهد گفتگوی یک پیرمرد و یک نوجوان هستیم. پیر مرد به جوان از موهبتی الهی گفته است. پیر مرد از شادی، موفقیت و ثروت برای نوجوان تعریف کرد. پیرمرد به نوجوان گفت در حقیقت با یافتن موهبت تو به تمام چیزهایی که می‌خواهی می‌رسید. نوجوان می‌گوید که چنین چیزی قابل دست‌یابی نیست. پیر مرد به نوجوان می‌گوید زمانی که کودک بودی و چمن‌ها را کوتاه می‌کردی چه احساسی داشتی؟ جوان پاسخ داد خوشحال بودم. پیر مرد پرسید دلیل خوشحالی تو چه بود؟ جوان گفت در آن زمان عاشق آن کار بودم و پولی خوبی از آن به دست می‌آوردم و همچنین تمام فکرم را روی کار می‌گذاشتم. پیرمرد گفت آن زمان موهبت را داشتی اما اکنون نه. در این کتاب موهبتی عظیم را خواهید یافت. موهبتی که تمام درهای موفقیت را به شما نشان می‌دهد.

راه روشن است

این کتاب نوشته اپرا وینفری است. با مطالعه این کتاب می‌آموزیم که چگونه هدف واقعی خود را بشناسیم و بذرهای هویت واقعی خود را پرورش دهیم. وقتی کودکی را پشت سر گذاشته و جهان بزرگسالی را تجربه می‌کنیم دنیای متفاوتی را می‌بینیم. در این سن احساس می‌کنیم به دنبال مسیر اختصاصی خودمان هستیم و در لحظاتی خاص رد پای آن را در زندگی خودمان می‌بینیم. گاهی آنقدر برای رسیدن به آن هدف مصمم هستیم که احساس می‌کنیم این راه متعلق به ما است. گاهی هم آنقدر خود را در میان مسیرهای مختلف پریشان می‌بینیم که سر در گم خواهیم شد. نکته مهم این است که اکثر ما در گذشته یا آینده زندگی می‌کنیم.

برای رسیدن به هدف خود دست و پا نزنید و وقتتان را تلف نکنید. هرچه بیشتر بگردید و بیشتر خودتان را مقایسه کنید فکر می‌کنید بیشتر عقب مانده‌اید. قدم اول را بردارید تا مسیر روشن را ببینید. این کتاب مسیری روشن برای شما فراهم خواهد کرد.

کتاب‌ها و مجلات بهترین روش برای توسعه فردی ما خواهند بود. تنها کاری که باید انجام دهیم عملگرا شدن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید