خانواده کارداشیان‌ها بدون عمل زیبایی!+عکس

کدخبر: ۵۲۷۷۴۷
اقتصادنیوز: فناوری هوش مصنوعی کارداشیان ها را بدون عمل های زیبایی که طی سال‌ها انجام داده اند بازسازی می کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزیاتو، کایلی بدون فیلر لب، کلویی بدو عمل بینی و روند طبیعی پیری جنر بدون دستکاری و اقدامات زیبایی توسط هوش مصنوعی به تصویر کشیده شده است.

چهره واقعی کارداشیان‌ها بدون عمل زیبایی لو رفت/ عکس

این خانواده مشهور علاقه وافرشان به لوازم آرایشی معروف است، در یک ویدیوی دیجیتالی تغییر یافته که اخیراً در تیک تاک منتشر شده، بسیار متفاوت ظاهر می شوند. این کلیپ توسط Vandahood Live ساخته شده است و کیم کارداشیان، کایلی جنر، کلویی کارداشیان، کریس جنر و کورتنی کارداشیان بدون مداخله عمل های زیبایی به تصویر می کشند.

در این ویدیو، تصاویری از فیلم ویژه فینال Keeping Up with the Kardashians در سال گذشته در کنار نسخه های تغییر یافته همان کلیپ پخش می شود. از واضح ترین تفاوت های نسخه اصلی و تغییر یافته می توان به لب های بسیار نازک تر کایلی و بینی کلویی اشاره کرد.

این استریمرها از برنامه های هوش مصنوعی مانند Deep Face Lab، FaceApp و EbSynth برای ایجاد نسخه های عجیب و غریب از چهره این سلبریتی ها استفاده کردند. آنها همچنین از برنامه هایی مانند DaVinci Resolve و Adobe After Effects برای تنظیم جزئیات خاص مانند رنگ پوست و تناسبات صورت استفاده کردند.

در بخش نظرات این ویدیو در تیک تاک، همه جور بحثی در مورد نفوذ کارداشیان‌ها و مخالفت یا دفاع از آن‌ها وجود داشت. اما برای اعضایVandahood Live، ماجرا آنقدرها جدی نبود، برای آنها همه چیز صرفا جنبه سرگرمی داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید