مقتدی صدر: عظمت برخی از کشورهای عربی رو به افول است

کدخبر: ۵۲۸۰۰۳
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که کشورهای غربی دنباله‌رو قوم لوط هستند و در حال عذاب هستند.
مقتدی صدر: عظمت برخی از کشورهای عربی رو به افول است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق شامگاه امروز یکشنبه تمدن پوشالی کشورهای غربی را به سخره گرفت و گفت که این کشورها در برابر یک ویروس سرگردان مانده‌اند.

پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از الصدر گزارش داد، امروز بسیاری از جوانان در برابر پیشرفتهای خدماتی غرب، سر خم کرده‌اند، ولی برای همه مشخص شده است که غربیها «در نخستین درگیری جدی به خاطر جنگ روسیه و اوکراین، سست تر از لانه عنکبوت هستند».

وی اشاره به کمبود سوخت و برق در اروپا و افزایش قیمتها که به هرج‌ومرج منتهی خواهد شد، تصریح کرد، غربیها چیزی ندارند و دموکراسی و آزادی آنان، «برای بستن دهانهایی است که احتمالا در آینده بسته نخواهد شد».

رهبر جریان صدر با بیان اینکه عظمت برخی از کشورهای عربی رو به افول است و نزدیک شدن آنان به آمریکا هم کمکی به این کشورها نخواهد کرد، تصریح کرد: اگر بخواهیم خوب نگاه کنیم، علت مستقیم آن جنگ روسیه و اوکراین است. ولی هر دو این مسائل یعنی وقوع بلایا در کشورهای اروپایی و جنگ با اوکراین، نتیجه به چالش کشیدن احکام و سنن آسمانی است».

وی با اشاره به حرام بودن شرعی و عقلانی ازدواج همجنسگرایان، تأکید کرد که همه بلایای غرب مانند آبله میمون، جنگ اوکراین، خشکسالی، آلودگی زیست محیطی، کمبود سوخت، آتش‌سوزی، زلزله و سایر بلایا، معلول این مسئله است.

رهبر جریان صدر ضمن هشدار نسبت به شیوع این پدیده در کشورهای عربی، اسلامی و شرقی، خاطر نشان کرد: آنچه در کشورهای ابرقدرت اروپایی و مانند آن رخ می‌دهد، دقیقا شبیه رخدادهایی است که برای قوم لوط اتفاق افتاد. آنان این کار زشت را انجام دادند و پروردگار نیز بلا بر سر آنان نازل کرد و هر کس را که خواست، نجات داد».

وی در پایان تأکید کرد، هر کس فرمانبردار این کشورها باشد، دیر یا زود از بلا نجات نخواهد یافت و هر کس که این مسئله را مردود بداند، با مشیت الهی، در امان خواهد بود؛ هر چند که «من می‌دانم، آنان (غربیها) با این اظهارات قانع نخواهند شد.  بدکاران در هر دورانی، گناهی انجام می‌دهند و بلا نیز می‌بینند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید