ماجرای لغو کنسرت‌های همایون شجریان چیست؟

کدخبر: ۵۲۸۷۱۵
اقتصادنیوز: مدیر برنامه همایون شجریان درباره لغو کنسرت های شجریان در خارج از کشور توضیحاتی ارائه داد.
ماجرای لغو کنسرت‌های همایون شجریان چیست؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سحر فروزان ـ مدیر برنامه همایون شجریان ـ درباره‌ی لغو کنسرت‌های این خواننده توضیح داد: هیچ منعی برای خروج ایشان و گروه، برای برگزاری کنسرت وجود نداشته است و ایشان کاملا بر اساس نظر شخصی خود دیشب این تصمیم را اعلام کرده‌اند.

پژمان جمشیدی هم به سرنوشت علی دایی و شهاب حسینی دچار شد!

وی گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۴ کنسرت در شهرهای‌ اروپا از حدود شش ماه پیش انجام شده بود و پروسه اخذ ویزای گروه و سایر هماهنگی‌های اجرایی انجام شد. طبق آخرین آمار و مستنداتی که سه هفته قبل از طرف برنامه‌گذار به ما اعلام شد، بیشتر کنسرت‌ها سولد آوت شده است. بر اساس برنامه قرار بود اعضای گروه روز پنجشنبه ـ ۲۶ مهر ماه ـ به سمت اشتودگارد برای تمرین نهایی با نوازندگان خارجی و آغاز تور، سفر خود را آغاز کنند که جناب شجریان تصمیم به تغییر برنامه گرفتند.

فروزان درباره‌ی قراردادهای مترتب به این تور گفت: با سالن‌ها و برنامه‌گذار مذاکره شده است. برخی از سالن‌ها با درک شرایط موضوع را پذیرفته‌اند ولی اغلب جرایمی را برای کنسلی اعلام کردند که پرداخت شده است و البته برخی هزینه‌های اجرایی لاجرم قابل برگشت نبوده‌اند.

سحر فروزان تاکید کرد که هیچ نوع فشار و توصیه‌ای مبنی بر برگزاری یا برگزار نشدن کنسرت‌ها وجود نداشته است و این تصمیمی بوده که جناب آقای شجریان شخصا، به همان دلیلی که در صفحه اینستاگرامشان شب گذشته منتشر شده است، گرفته‌اند. 

وی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با برنامه‌گذار، وجوه بلیت‌های خریداری شده طی روزهای آینده به حساب خریداران بازگردانده خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید