ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان قهرمان جهان شدند

کدخبر: ۵۲۸۷۴۵
اقتصادنیوز: با کسب دو مدال برنز توسط فرنگی کاران کشورمان در اوزان ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم، تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران در مجموع با کسب ۳ مدال طلا و ۳ برنز قهرمان جهان شد.
ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان قهرمان جهان شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهر مانی جهان در اسپانیا، امیر عبدی نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی مقابل عرفان میرزویف از اوکراین به میدان رفت و در پایان با برتری ۳ بر یک، صاحب مدال برنز جهان شد.

الناز رکابی با وزیر ورزش دیدار کرد+ تصاویر

عبدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل شانت خاچاطریان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما در این مرحله مقابل قربان قربان اف دارنده مدال طلای جوانان جهان از آذربایجان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و راهی گروه بازنده ها شد. عبدی در این مرحله برابر یانیس نیفری از فرانسه با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و به دیدار رده بندی رفت.

همچنین در وزن ۹۷ کیلوگرم علی عابدی درزی در دیدار رده بندی مقابل گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان به میدان رفت و در پایان در یک مبارزه سخت با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

عابدی درزی پیش از این در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ اینوت گوسا از رومانی را مغلوب کرد اما در دور دوم مقابل مارکوس راگینگر از اتریش با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، به گروه بازنده ها راه یافت. عابدی درزی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۳ در مصاف با مصطفی اولگون از ترکیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت.

پیش از این سید دانیال سهرابی با اقتدار برابر همه رقبای خود به برتری رسید و صاحب سومین مدال طلای ایران در این رقابت ها شد.

به این ترتیب در پایان رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا، تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با هدایت حسن رنگرز با کسب ۳ مدال طلا توسط پویا دادمرز در ۵۵، ایمان محمدی در ۶۳ و سید دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم و ۳ برنز امیر عبدی در ۷۲، علی عابدی درزی در ۹۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، بر سکوی نخست رقابت های جهانی ۲۰۲۲ در اسپانیا ایستاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید