خبر مهم برای تهرانی ها /کاهش دما نزدیک است

کدخبر: ۵۲۸۸۸۹
از روز شنبه (۳۰ مهر ماه) دمای هوای تهران به‌تدریج کاهش خواهد یافت.
خبر مهم برای تهرانی ها /کاهش دما نزدیک است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برای امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ مهرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود خواهد بود. در ساعات بعدازظهر روز جمعه، شنبه و یکشنبه (۲۹ مهر تا اول آبان ماه) در اغلب مناطق به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی استان، وزش تندبادهای نسبتا شدید سبب خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد. 

از اواخر وقت روز جمعه (۲۹ مهر) ورود سامانه بارشی در ارتفاعات شمالی استان موجب بارش‌های پراکنده می‌شود و برای روز شنبه (۳۰ مهر) و در بعضی ساعات روزهای یکشنبه و دوشنبه ( اول و دوم آبان) نیز این بارش‌ها در ارتفاعات استان به صورت بارش برف و باران ادامه خواهد داشت. 

برای امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ مهر) افزایش نسبی دما و از روز شنبه کاهش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۹ مهرماه) کمی ابریو  غبارآلود و در بعدازظهر وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۳۰ مهرماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد شدید و گردوخاک با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید