قتل هولناک کودک ۶ساله با شکنجه‌های پدر بی‌رحم/ اقرار قاتل به سوزاندن کودک!

کدخبر: ۵۲۹۲۳۱
مردی که پسربچه ۶ ساله‌اش را به بیمارستان رسانده بود، به اتهام قتل او دستگیر شد و اعتراف کرد.
قتل هولناک کودک ۶ساله با شکنجه‌های پدر بی‌رحم/ اقرار قاتل به سوزاندن کودک!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین،مردی که پسربچه ۶ ساله‌اش را به بیمارستان رسانده بود، به اتهام قتل او دستگیر شد و اعتراف کرد.

یک ماه قبل پسربچه‌ای توسط پدر و نامادری‌اش به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و ۳ هفته بعد فوت کرد. درحالی که معاینه اولیه پزشکی حکایت از خون‌ریزی داخل شکم داشت و همچنین آثار سوختگی روی دستش بود، موضوع به اطلاع ماموران کلانتری رسید و تحقیقات در پرونده آغاز شد. شواهد نشان می‌داد که دلیل مرگ کودک، قتل است.

موضوع در دستور کار محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و پدر و نامادری به عنوان مظنونان پرونده بازداشت شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد پدر در ابتدا به پرستاران گفته بود که فرزندش قرص برنج خورده است اما در جریان تحقیقات، این حرف را انکار کرد و تناقض‌گویی‌ها سبب شد که ظن ماموران به او بیشتر شود.

در نهایت پدر این کودک به ضرب‌وجرح منجر به قتل اعتراف کرد اما مشخص شد که نامادری در این حادثه نقشی نداشته است. حتی مادر کودک گفت که رابطه فرزندش با نامادری خوب بوده و همیشه در خصوص موضوعات مربوط به کودک در واتس‌اپ با هم در تماس بوده‌اند.

در ابتدای تحقیقات، نامادری گفته بود که همسرش گاهی پسربچه را تنبیه می‌کرد. در نهایت پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: «چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دست‌شویی نکند اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورده و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید