بایدن: مایلم نامزد انتخابات 2024 آمریکا شوم

کدخبر: ۵۲۹۲۸۵
اقتصادنیوز: جو بایدن اعلام کرد که هنوز تصمیم رسمی خود را نگرفته‌ اما مایل است کاندیدای انتخابات 2024 آمریکا شود.
بایدن: مایلم نامزد انتخابات 2024 آمریکا شوم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام.اس.ان.بی.سی گفت: دلیل اینکه من هنوز درباره کاندیداتوری رسمی خود تصمیمی نگرفته‌ام این است که یکسری مقررات وجود دارد و من باید آنها را رعایت کنم. من هنوز تصمیم رسمی خود را نگرفته‌ام اما مایلم کاندیدا شوم. ما برای این منظور زمان داریم.

وی در پاسخ به اینکه نظر همسرش به کاندیداتوری وی برای بار دوم چیست و با توجه به اینکه بایدن ماه آتی میلادی ۸۰ ساله می‌شود، گفت: او حامی من است. همسرم فکر می‌کند ما کار بسیار مهمی انجام می‌دهیم و نباید از آن دور شویم.

شبکه خبری ان.بی.سی ماه گذشته میلادی گزارش داد که معتمدترین مشاوران بایدن در کاخ سفید با یکدیگر یک استراتژی سازمانی و سیاسی به منظور برگزاری کارزار انتخاباتی وی ایجاد کرده و از کارزار موفق انتخاب مجدد بیل کلینتون در انتخابات ۱۹۹۶ به عنوان مدل مستقیم انتخابات ۲۰۲۴ بهره می‌برند.

کلینتون و باراک اوباما، روسای جمهوری سابق آمریکا که هر دو از حزب دموکراتیک بودند موفق شدند دو دوره چهار ساله متوالی ریاست این کشور را به دست بگیرند. از زمان ریاست جمهوری جیمی کارتر در سال ۱۹۸۰، هیچ رئیس جمهوری دموکراتی بیش از ۴۰ سال است که از ریاست جمهوری برای دومین بار در ایالات متحده محروم نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید