یک کشتی‌گیر از تیم ملی انصراف داد

کدخبر: ۵۲۹۴۷۱
دور جدید اردو‌های تیم ملی وزنه‌برداری از یکشنبه اول آبان ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و همانند بانوان، از مردان اردونشین هم در آغاز اردو تست دوپینگ گرفته خواهد شد. سهراب مرادی که مشغول طی کردن پروسه درمان کتف خود قرار دارد، شخصا از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف داد و درخواست کرد در صورت بهبودی کامل، از سال آینده وارد چرخه گزینشی المپیک شود.
یک کشتی‌گیر از تیم ملی انصراف داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۲ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی برای حضور در قهرمانی جهان دعوت شدند تا از میان آن‌ها ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی کلمبیا مشخص شود.

سعید علی حسینی در پایانی رکوردگیری که بر گزار کرد، ۱۲ وزنه‌بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد تا از میان آن‌ها ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی کلمبیا مشخص شود.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

دسته ۶۷ کیلوگرم: حافظ قشقایی

دسته ۸۱ کیلوگرم: حسین سلطانی

دسته ۸۹ کیلوگرم: میرمصطفی جوادی

دسته ۹۶ کیلوگرم: کیانوش رستمی، رضا بیرانوند

دسته ۱۰۲ کیلوگرم: رسول معتمدی، رضا دهدار

دسته ۱۰۹ کیلوگرم: مهدی کرمی، علی هاشمی

دسته ۱۰۹+ کیلوگرم: علی داودی، علیرضا یوسفی، آیت شریفی

عارف خاکی در رکوردگیری نتوانست نظر کادر فنی را جلب کند. سهراب مرادی هم که مشغول طی کردن پروسه درمان کتف خود قرار دارد، شخصا از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف داد و درخواست کرد در صورت بهبودی کامل، از سال آینده وارد چرخه گزینشی المپیک شود.

دور جدید اردو‌های تیم ملی وزنه‌برداری از یکشنبه اول آبان ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و همانند بانوان، از مردان اردونشین هم در آغاز اردو تست دوپینگ گرفته خواهد شد.

نتایج رکورد گیری از تعدادی وزنه‌برداران به شرح زیر است:

کیانوش رستمی: ۱۶۶ یک ضرب، ۲۰۰ دوضرب و مجموع ۳۶۶ کیلوگرم

عارف خاکی: ۱۵۰ یک ضرب، ۲۰۰ دوضرب و مجموع ۳۵۰ کیلوگرم

مهدی کرمی: ۱۷۷ یک ضرب، ۲۲۰ دوضرب و مجموع ۳۹۷ کیلوگرم

علیرضا یوسفی: ۱۷۵ یک ضرب، ۲۳۰ دوضرب و مجموع ۴۰۵ کیلوگرم

دعوت از ۱۰ نفر به اردوی تیم‌ملی بانوان ایران

با تصمیم کادر فنی ۱۰ بانوی وزنه‌بردار برای حضور در دور جدید اردوی تیم‌ملی دعوت شدند. الهام حسینی، الهه رزاقی، فاطمه کشاورز، فاطمه یوسفی، غزل حسینی، غزاله حسینی، پریسا نورعلی، زینب شیخ ارباب، نسیم قاسمی، ریحانه کریمی نفراتی هستند که باید روز سوم آبان خودشان را به کادر فنی معرفی کنند.

دور جدید اردو‌های تیم‌ملی بانوان از روز سوم آبان‌ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد./

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید