آخرین وضعیت جاده های شمالی / محور چالوس مسدود شد

کدخبر: ۵۳۰۶۸۶
اقتصادنیوز: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
آخرین وضعیت جاده های شمالی / محور چالوس مسدود شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد در آزادراه تهران شمال و محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ایمان محرابی نیا درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی کشور گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های انارک، ولی آباد، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین و وینه را شاهد هستیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور همچنین تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر (شمال به جنوب) و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت و آب اسک را شاهد هستیم. 

او می‌گوید: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده دماوند  و آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود را دوربین های نظارتی نشان میدهد اما   تردد روانی در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)  شاهد هستیم.

او درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت:  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک شاهد هستیم. 

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی گفت: بارش پراکنده باران در برخی محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و زنجان و در  محور چالوس دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت بارش وجود ندارد‌.

با توجه به بارش باران و مه گرفتگی در محورهای مختلف و احتمال لغزندگی در جاده ها مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و بارش هامطلع شوند و با تجهیزات کامل سفر کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید