تذکر جدی یک نماینده به صدا و سیما/ ایران امروز ما داغدار است

کدخبر: ۵۳۱۹۰۸
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: عملکرد صداوسیما سوال برانگیز است، افرادی که همیشه تریبون دارند، به عنوان نماد وضع موجود در مقابل کسانی که بانی مشکلات هستند قرار می‌گیرند و مغلوب می‌شوند.
تذکر جدی یک نماینده به صدا و سیما/ ایران امروز ما داغدار است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: ایران امروز ما داغدار است، قربانیان حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) و جان‌باختگان شهرهای مختلف و مدافعان امنیت کشور، مردم را عزادار و سوگوار کرده است. در چنین شرایطی شغال‌ها و کفتارها، امنیت و آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به صداوسیما گفت: عملکرد صداوسیما سوال برانگیز است، افرادی که مادام‌العمر در تلویزیون تریبون دارند، به عنوان نماد وضع موجود در مقابل افرادی که دولت گذشته را رحم اجاره‌ای خود توصیف می‌کردند و به واقع بانیان اصلی مشکلات موجود هستند، قرار می‌گیرند و آنها منتقدان وضع موجود می‌شوند و هر دو اتهامات ناروا به طرف غایب نسبت داده و نهایتاً تریبون‌داران دائمی مغلوب می‌شوند.

علیرضابیگی ادامه داد: اگر صداوسیما در ادعای خود صادق است، باید حضور طرف غایب را فراهم کند، وگرنه این رفتار با هدف موجه جلوه دادن خطاهای دولت دوازدهم و سیزدهم تعبیر می‌شود. حضور شخصیت‌های محبوب و امین مردم باید در صداوسیما فراهم شود و حق قضاوت به مردم داده شود.

وی در تذکری به دولت تصریح کرد: نارضایتی از وضعیت موجود سبب شده که مردم با اغتشاشگران همراهی کنند، چرا که معیشت و گذران زندگی مردم دچار مشکل جدی است، کسب و کارهای اینترنتی عملاً تعطیل شده است، فشار زندگی برای فعالان این عرصه قابل تحمل نیست، دولت باید برنامه خود را برای رفع نگرانی‌ها اعلام کند.

وی تصریح کرد: معترضان و اغتشاشگران ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب را نشانه رفته‌اند، در حالی که دولت در شرایط فعلی باید به میدان بیاید و مسئولیت بپذیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید