خبر مهم محسن رضایی درباره شکسته شدن تحریم ها

کدخبر: ۵۳۲۱۵۴
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
خبر مهم محسن رضایی درباره شکسته شدن تحریم ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی روز پنجشنبه ۱۲ آبان در در فرودگاه شهدای بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر که همیشه در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب، ایران و اسلام پیشگام بوده‌اند، اظهار کرد: در استان بوشهر، منابع عظیم نفت و گاز معادن کشاروزی و مهم‌تر از همه ساحل طولانی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما در این دولت تلاش داریم که دیواره‌های تحریم را یکی پس از دیگری بشکانیم و راه پیشرفت کشور را سرعت دهیم، اضافه کرد: مبارزه و مسابقه‌ای جدی بین ما و مخالفان ایران در خارج و منطقه وجود دارد و در این مبارزه تلاش داریم که بتوانیم پیشرفت کشور را سرعت دهیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.

رضایی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور را روز به روز بهبود می‌بخشیم، عنوان کرد: در ماه‌های آینده دیواره‌های تحریم شکسته خواهد شد. حتی ما تحریم‌های داخلی یعنی دیوانسالاری که در کشور وجود دارد، را به طور جدی در نظر داریم. در حال برداشتن تصمیم‌های کوچکی که اقدام‌های بزرگ را معطل کرده را از سر راه پیشرفت کشور برخواهیم داشت.

وی با اشاره به بازدید خود از جزیره خارگ، بیان کرد: در خارگ استعدادهای فراوانی وجود دارد که می‌تواند به ثروت ملی تبدیل شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه منابع عظیمی از گازهای همراه نفت، ۶۰ یا ۷۰ سال است که در خارگ در حال سوختن است، اظهار کرد: این منابع هم محیط زیست را آلوده می‌کند و هم از این ثروت عظیم استفاده درستی نمی‌شود.

رضایی با اشاره به پروژه ال ان جی خارگ بیان کرد: استاندار بوشهر تلاش می‌شود که از این تجهیزات صنعتی آب شیرین تامین شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: اکنون یک پالایشگاه در حال ساختن است تا به زودی این گازها که سوخته می‌شود به محصولاتی ارزشمند تبدیل شود که هم قابل صادرات است و هم دراختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید