وضعیت فوق العاده در این ایالت آمریکا

کدخبر: ۵۳۲۴۵۲
در حالی که بخش‌هایی از ایالت کالیفرنیا شاهد شیوع زودهنگام آنفلوآنزا هستند، ویروس سین‌سیشیال تنفسی به سرعت در حال گسترش است و همه روزه شمار بیشتری از کودکان خردسال به علائم ابتلا به این ویروس در بخش اورژانس مراکز درمانی و بیمارستانی کالیفرنیا پذیرش می‌شوند.
وضعیت فوق العاده در این ایالت آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، درپی افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا، کووید-۱۹ و ویروس سین‌سیشیال تنفسی در ایالت کالیفرنیا آمریکا، مسئولان امور بهداشتی وضع فوق العاده اعلام کردند.

به گزارش تارنمای نشریه آمریکایی لس آنجلس تایمز، در حالی که بخش‌هایی از ایالت کالیفرنیا شاهد شیوع زودهنگام آنفلوآنزا هستند، ویروس سین‌سیشیال تنفسی به سرعت در حال گسترش است و همه روزه شمار بیشتری از کودکان خردسال به علائم ابتلا به این ویروس در بخش اورژانس مراکز درمانی و بیمارستانی کالیفرنیا پذیرش می‌شوند.

در این حال، ابتلا به کووید-۱۹ نیز در این ایالت رو به افزایش است و پزشکان متخصص پیش بینی کرده‌اند که در پائیز و زمستان امسال و همچنین در تعطیلات آخر سال میلادی بار دیگر بر تعداد موارد ابتلا به این ویروس خطرناک افزوده می‌شود.

همچنین متخصصان بیماری‌های عفونی در مورد همه‌گیری همزمان این سه ویروس خطرناک هشدار دادند و مسئولان امور بهداشتی کالیفرنیا نیز با شیوع ویروس سین‌سیشیال تنفسی، وضع فوق العاده اعلام کرده‌اند.

اداره بهداشت کالیفرنیا هم روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد که وضعیت شیوع کرونا مجددا به وضعیت قرمز بازگشته است.

بنا بر گزارش‌ها، تنها موارد ثبت شده مبتلایان به بیماری کرونا در کالیفرنیا در یک سیر صعودی، از ۴.۱ درصد در هفته گذشته به ۴.۵ رسیده است. همچنین شمار بستری‌ها در پی وخامت وضعیت بیمار هم در این ایالت سیر افزایشی داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید