دستور جدید رئیس‌جمهور به بانک مرکزی برای تسریع در تثبیت بازار ارز

کدخبر: ۵۳۲۸۹۹
رئیس جمهور با اشاره به حضور معنادار مردم در اجتماعات روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: باید از زمان‌شناسی مردم نه صرفا با لفظ که در عمل قدردانی کرد و یکی از راه‌های قدردانی عملی از مردم پاسخ به انتظار به حق آنها برای تلاش مضاعف در راستای بهبود و رشد شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.
دستور جدید رئیس‌جمهور به بانک مرکزی برای تسریع در تثبیت بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به حضور پرشکوه و معنادار مردم در اجتماعات روز مبارزه با استکبار جهانی در سراسر کشور افزود: باید از زمان‌شناسی و حضور مردم در میدان نه صرفا با لفظ که در عمل قدردانی کرد و یکی از راه‌های قدردانی عملی از مردم پاسخ به انتظار به حق آنها برای کار و تلاش مضاعف و بهبود و رشد شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

رئیس جمهور در ادامه تلاش برای تسریع در اجرای مصوبات استانی را از دیگر زمینه‌های خدمت و قدردانی عملی از مردم دانست و اظهار داشت: همه بخش‌ها و دستگاه‌ها موظف هستند اجرای این مصوبات را با جدیت دنبال کنند.

رئیسی بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌های مربوطه را مکلف کرد برای حفظ ثبات در بازار ارز تلاش مضاعف کنند.

رئیس جمهور به دیدار خود با دانش‌آموزان نخبه علمی،‌ ورزشی و فرهنگی به مناسبت روز دانش‌آموز نیز اشاره کرد و بر ارائه تحلیل‌های دقیق به این نخبگان به منظور باز کردن گره‌های ذهنی آنان تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید