واکنش وزیر ارتباطات به یک نامه جنجالی درباره محدودیت های شدید اینترنتی

کدخبر: ۵۳۳۱۱۲
اقتصادنیوز: از دیروز در فضای مجازی تصویر نامه‌ای بدون سربرگ، شماره و امضا با عنوان «سرّی» و با موضوع اعمال محدودیتهای شدید در اینترنت منتشر شده که آن را به زارع پور منتسب کرده اند.
واکنش وزیر ارتباطات به یک نامه جنجالی درباره محدودیت های شدید اینترنتی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد احسان خرامید - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - در صفحه خود در توییتر در این باره اعلام کرد: «از وزیر سوال کردم و در پاسخ گفتند "در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام".

دوم‌؛ ماموریت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه که در آن زمان آقای دکتر زارع پور مسئولیت آن را برعهده داشتند، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات قوه قضاییه و توسعه خدمات الکترونیکی این قوه است که نتایج آن راه اندازی ده ها خدمت برخط در قوه قضاییه…مانند احزار هویت برخط، دریافت سوء و عدم سوء پیشینه بر خط، ارسال لوایح به صورت الکترونیک، نوبت دهی برخط و ... بوده در نوع خود قابل توجه است.

بسته ویژه وزیر ارتباطات برای کسب‌وکارهای اینترنتی/ ثبت نام در پلتفرم های داخلی شرط دریافت مجوز!

اصولا مرکز مذکور هیچ مسئولیتی در حوزه مدیریت فضای مجازی ندارد که بخواهد در جلساتی با این موضوع شرکت کند و یا  صورت جلسه ای امضا کند. با توجه به اینکه نامه مذکور فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضا؛ منتشرکنندگان خارجی و تأییدکنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی و بعدی را نیز ندارند. دفعات بعدی حواستان باشد که طبقه بندی سری را ایمیل نمی کنند».

تکذیب نامه سری منتسب به وزیر ارتباطات

تکذیب نامه سری منتسب به وزیر ارتباطات

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید