انتقاد تند روحانی معروف از مولوی عبدالحمید/ مردم را دعوت به رفراندوم کردید، حرف‌های نابجا می‌زنید

کدخبر: ۵۳۳۲۳۸
حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: متأسفانه شاهدیم عده‌ای در خصوص شهادت طلبه‌ای در زاهدان و پسربچه‌ای که در شاهچراغ به شهادت رسید سکوت کرده‌اند.
انتقاد تند روحانی معروف از مولوی عبدالحمید/ مردم را دعوت به رفراندوم کردید، حرف‌های نابجا می‌زنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی همزمان با شام رحلت بانوی کرامت در آیین شمع‌گردانی خدام، در شبستان امام خمینی(ره) اظهار کرد: در مورد زیارت حضرت معصومه(س) تعبیر «عارفاً بحقها» آمده و گفته شده است هر کسی حضرت را این‌گونه زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

استاد حوزه علمیه افزود: حضرت معصومه(س) یک امامزاده معمولی نیست چرا که حضرت فضایلی دارد که هم کم‌نظیر و هم بی‌نظیر است.

رفیعی ادامه داد: اگر عقاید انسان درست شود اعمال نیز درست خواهد شد و متأسفانه در جامعه روی اعتقادات کم‌کاری شده و تقویت عقاید مورد غفلت واقع شده است.

وی یادآور شد: شیطان آن‌قدر انسان را وسوسه می‌کند که متأسفانه عده‌ای جوانان را به سلاخی می‌کشند و زن و بچه مردم را به رگبار می‌بندند و فکر می‌کنند با این کارهای جنایت‌کارانه به‌سمت بهشت خواهند رفت.

رفیعی گفت: متأسفانه در جامعه عده‌ای حق را می‌شناسند اما تبعیت نمی‌کنند در حالی که بزرگترین لعنت قرآن بر کسانی است که حق را می‌شناسند اما کتمان می‌کنند.

*انتقاد از سکوت خواص نسبت به حادثه شیراز

وی تأکید کرد: طبق روایت اگر انسان یک کلمه‌ای بگوید که باعث قتل انسان دیگری شود در ریخته شدن خون آن شخص بی‌گناه شریک است. متأسفانه شاهدیم عده‌ای در خصوص شهادت طلبه‌ای در زاهدان و پسربچه‌ای که در شاهچراغ به شهادت رسید سکوت کرده‌اند.

رفیعی با اشاره به مواضع تفرقه‌افکنانه مولوی عبدالحمید در سیستان و بلوچستان و تحریک برخی افراد در ایجاد آشوب و ناامنی خاطرنشان کرد: آقای عبدالحمید، شما مردم را دعوت به رفراندوم می‌کنید و با تریبونی که به‌واسطه جمهوری اسلامی کسب کرده‌اید حرف‌های نابجا می‌زنید در حالی که می‌دانید سخنان شما منطبق با واقعیت نیست.

سخنران آستان حضرت فاطمه معصومه(س) یادآور شد: باید مواظب اختلاف‌افکنی دشمنان باشیم چرا که افتخار ایران به وحدت اقوام مختلف است و اگر اتفاقی برای ایران بیفتد دشمنان به هیچ‌کس رحم نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید