سردار حاجی‌زاده: با راهکارهای میان‌بر به پیشرفت‌های نظامی رسیدیم

کدخبر: ۵۳۳۵۳۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه رد خصوص پیشرفت‌های نظامی گفت: ما راهکارهای میا‌ن‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.
سردار حاجی‌زاده: با راهکارهای میان‌بر به پیشرفت‌های نظامی رسیدیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، آیین افتتاحیه ششمین قرار مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه در سالن شهید باغانی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، سردار حاجی‌زاده ضمن تشکر از زحمات کشیده شده جهت برپایی نمایشگاه و رویدادهای تخصصی قرار ششم مرکز رشد، به تبیین ضرورت و اهمیت توجه به پراولویت‌ترین مسائل انقلاب اسلامی پرداخت.

سردار حاجی‌زاده پیشرفت‌های بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق صورت گرفته و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت:‌ ما به دنبال این نبودیم که کار خود را با رقابت‌های مرسوم در کشورهای دنیا جلو ببریم؛ ما راهکارهای میا‌ن‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: این الگو و روش مختص کار نظامی نیست؛ آن را در هر عرصه‌ای به کار بگیرید، به موفقیت دست می‌یابید.

 سردار حاجی‌زاده هم‌چنین به ضرورت ریشه‌یابی مسائل در فرایند حل مسئله پرداخت و گفت: در طول سالیان مختلف به دلیل این که کشور دست غرب‌گرایان بوده است، بسیاری از مسائل مهم و ریشه‌ای مورد غفلت واقع شده و لذا اکنون این دست از مسائل باید در اولویت بررسی واقع شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران یکی از مسئولیت‌های مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) و مجموعه‌های مشابه را توجه دادن مسئولین نسبت به مسائل کلیدی انقلاب دانست.

وی هم‌چنین موضوع انتخاب درست مدیران و کادرپروری برای ایفای نقش‌های مدیریتی در کشور را یکی از مسائل بسیار مهم و پر اولویت کشور دانست.

سردار حاجی‌زاده هم‌چنین ضمن اشاره به اتفاقات اخیر کشور، برخورد خوب نیروهای انقلابی را با مردم، عاملی دانست که به جذب هرچه بیشتر آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

وی پایین بودن میانگین سنّی افرادی را که در اغتشاشات اخیر شرکت دارند، نشانه کم‌توجهی ما به این نسل و ضرورت تلاش مضاعف برای اثرگذاری بر آن‌ها دانست.

سردار حاجی‌زاده اخلاق خوب و برخورد حسنه را یکی از ویژگی‌های برجسته شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر از من بپرسید ویژگی اصلی این شهید بزرگوار (شهید تهرانی مقدم)‌ چه بود، می‌گویم: اخلاق بی‌نظیر این شهید! شهید حاج قاسم سلیمانی هم همین‌طور بود. او با همین اخلاق خوبش تمام کشور را برای امور انقلاب به کار گرفته بود.

سردار حاجی‌زاده هم‌چنین به بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه قرار مرکز رشد پرداخت و با پژوهشگران حاضر در این غرفه‌ها تبادل نظر نمود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید