انصاری‌فرد:

تیم انگلیس را خوب می‌شناسم / به دنبال تاریخ‌سازی در قطر هستیم

کدخبر: ۵۳۵۵۳۸
اقتصادنیوز: کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم‌ملی می‌گویدما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. من تجربه زیادی در جام جهانی 2014 و 2018 کسب کردم و سعی می‌کنم این تجربه را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار بدهم.
تیم انگلیس را خوب می‌شناسم / به دنبال تاریخ‌سازی در قطر هستیم
 
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کریم‌ انصاری‌فرد، مهاجم تیم‌ملی فوتبال در نشست خبری امروز (جمعه) در قطر پیش از نخستین بازی تیم‌ملی مقابل انگلیس در جام جهانی 2022 اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. من تجربه زیادی در جام جهانی 2014 و 2018 کسب کردم و سعی می‌کنم این تجربه را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار بدهم. همانطور که در ابتدای صحبتم گفتم در این دوره حضور داریم تا از گروهمان صعود کنیم. ان‌شاءالله تا آخرین لحظه بازی سوم دست از تلاش برنمی‌داریم؛ هم من و هم هم‌تیمی‌های عزیزم. ما می‌خواهیم این اتفاق تاریخی را رقم بزنیم.

او همچنین گفت: یک سال در فوتبال انگلیس و تیم ناتینگهام فارست بازی کردم و نسبت به فوتبال انگلیس و شرایط حاکم بر آن، این که مردم چقدر با ورزش و فوتبال درگیر هستند، خبردار هستم. انگلیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. من تمام شرایط فوتبال انگلیس را در طول یک سال درک کردم و سعی کردم این موضوع را به هم‌تیمی‌هایم منتقل کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید