واکنش انتقادآمیز سرمربی آلمان به فاجعه مقابل ژاپن

کدخبر: ۵۳۶۷۸۰
اقتصادنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نسبت به اشتباهات بازیکنانش انتقاد تندی کرد و از علت باخت این تیم مقابل ژاپن گفت.
واکنش انتقادآمیز سرمربی آلمان به فاجعه مقابل ژاپن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی آلمان به مصاف ژاپن رفت و در کمال شگفتی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا دومین نتیجه عجیب جام پس از بازی با آرژانتین و عربستان ثبت شود.

اتفاق وحشتناک در بازی های جام جهانی/ جمجمه بازیکن عربستان خرد شد+ عکس

هانسی فلیک که جانشین یواخیم لو شد تا سر و سامانی به تیم ملی آلمان بدهد، در اولین گام ناکام ماند تا نگرانی در اردوی مانشافت به اوج برسد. آنها در دومین بازی باید با اسپانیا دیدار کنند.

فلیک در خصوص این بازی گفت: در نیمه اول ما موقعیت‌های بسیار زیادی از دست دادیم. ژاپن چرا ما را برد؟ چون راندمان بهتری داشت و از فرصت‌های خود استفاده کرد. آنها یک گل بیشتر از ما زدند و برنده بازی شدند.

وی ادامه داد: اشتباهات فردی که ما انجام دادیم نباید رخ بدهد. ما می‌دانستیم که ژاپن در سرعت انتقال توپ بسیار قدرتمند است و از همین نقطه نیز ضربه خوردیم.

سرمربی آلمان اظهار داشت: نیکلاس سوله باید حواسش را بیشتر جمع بکند. او 2-3 قدم از مهاجم ژاپن عقب‌تر بود و خط آفساید رو تغییر داده بود. این اشتباهاتی است که نباید در بازی‌های بعدی تکرار شود.

فلیک گفت: من با تعویض‌ها سعی داشتم انرژی را به تیم اضافه کنم. اینکه چرا مولر را تعویض کردم به این خاطر بود که او مدت‌ها بود بازی نکرده بود. به نظرم بیرون کشیدن توماس کار درستی بود. ما در این بازی به خاطر اشتباهات فردی شکست خوردیم. ما اجازه دادیم که حریف به ما ضربه بزند، برای همین هم بود که باختیم.

فلیک گفت: نگاه ما رو به جلو است. هنوز 6 امتیاز برای ما باقی مانده و ما می‌رویم که در آن مسابقات برنده شویم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید