رضا اسدآبادی، بازداشت شد

کدخبر: ۵۳۷۷۵۶
بدنبال بازداشت رضا اسدآبادی خبرنگار حوزه کارگری خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، پیگیری‌های لازم برای روشن شدن وضعیت این خبرنگار ادامه دارد.
رضا اسدآبادی، بازداشت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا ، پس از بازداشت اسدآبادی در چهارشنبه شب گذشته توسط ضابطان سپاه و انتقال وی به زندان اوین، پیگیری‌هایی جهت اطلاع از وضعیت این خبرنگار انجام شده است.

اسدآبادی طی ۴۸ ساعت گذشته نیز با خانواده خود در تماس بوده است، اما در خصوص اتهام یا اتهامات احتمالی که متوجه اوست، هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.

لازم به ذکر است که خبرگزاری کار ایران در تماس با مراجع ذیصلاح و انجام رایزنی‌های لازم، پیگیر وضعیت خبرنگار خود می‌باشد.

قیمت سکه در زمان اعدام سلطان سکه چقدر بود؟

همچنین در راستای ادامه فشارها به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) تعدادی از خبرنگاران این رسانه در استان‌ها و شهرستان‌ها به نهادهای امنیتی فراخوانده شده و از آن‌ها تعهداتی درخصوص نحوه انتشار اخبار اتخاذ شده است.

در همین راستا سرپرست خبرگزاری ایلنا در اصفهان برای چند شب بازداشت شد و برای سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان قزوین نیز حکم ممنوعیت یک‌ماهه از کار خبری صادر شد.

دبیر ورزشی ایلنا نیز که پس از هماهنگی‌های لازم برای پوشش اخبار جام جهانی عازم قطر بود پیش از پرواز گذرنامه‌اش توقیف و از حضور در جام جهانی باز ماند.

انتقاد موسوی خوئینی ها از روحانیون/ شریعتمداری باعث همه فسادها می شد

در روزهای اخیر نیز مهدی امیرپور، روزنامه‌نگار حوزه ورزش بازداشت شد. صدف فاطمی، روزنامه‌نگار و همسر مهدی امیرپور در توئیتی درباره بازداشت همسرش نوشته است: «ساعت ۲ نیمه شب ششم آذر، ماموران وزارت اطلاعات با حضور در خانه‌مان، همسرم مهدی امیرپور را بازداشت کرده و موبایل و لپ‌تاپش را هم با خود بردند. او چند ساعت بعد در تماس تلفنی کوتاهی از حضور خود در زندان اوین خبر داد. خبر بیشتری از وضعیت او ندارم.»

در جریان اعتراضات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی تاکنون دها نفر از روزنامه نگاران و فعالان رسانه‌ای بازداشت شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید