پیش‌بینی جالب انگلیسی‌ها از نتیجه مسابقه ایران و آمریکا

کدخبر: ۵۳۷۸۸۶
اقتصادنیوز: کمتر از ۲۴ ساعت مانده به برگزاری رقابت ایران و آمریکا در چارچوب جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، شماری از تماشاگران مسابقات فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در لندن پیش‌بینی کرده‌اند که تیم ملی ایران حریف خود را شکست خواهد داد.
پیش‌بینی جالب انگلیسی‌ها از نتیجه مسابقه ایران و آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، انگلیسی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که ایران دست کم دو گل به آمریکا خواهد زد؛ برخی معتقدند که ایران با نتیجه دو بر صفر و برخی دیگر پیش‌بینی می‌کنند که با اختلاف یک گل به مرحله بعد صعود می‌کند.

دومین تیم صعودکننده به مرحله حذفی مشخص شد

حمایت ویژه روس ها از ایران پیش از بازی با آمریکا+ عکس

«جیمز» یکی از اهالی منطقه «کینگزتون» به ایرنا گفت: احتمالا ایران این مسابقه را با نتیجه یک بر صفر می‌برد. بازیکنان تیم ملی آمریکا اگر چه خوب می‌دوند اما گمان نمی‌کنم بتوانند از این ظرفیت نتیجه بگیرند و پیروز شوند. او در پاسخ به این سووال که مایل است کدام تیم پیروز شود گفت: می‌خواهم ایران ببرد. به نظر من هر تیمی بهتر از آمریکا بازی می‌کند.
مایکل دوست جیمز هم با نظر رفقیش هم‌عقیده بود و گفت: آمریکا تیم خوبی ندارد. البته تیم ما (انگلیس دربازی با آمریکا) شانس نیاورد. ولی در کل ایران بهتر از آمریکا بازی می‌کند و امیدوارم پیروز شود.
«کن» از دیگر شهروندان انگلیسی معتقد است که رقابت بین ایران و آمریکا خیلی حساس و تنگاتنگ خواهد بود. تیم آمریکا هرچند به گفته او بازیکنان خوبی دارد اما ایران از مهاجمان بهتری در خط حمله برخوردار است و یک بر صفر آمریکا را شکست می‌دهد.

فوری/ افزایش ۵۰ درصدی یارانه این افراد

 

در اکوایران ببینید : کدام تیم ملی؛ ایران و آمریکا پس از لحظه مهسا

ترس در اردوی تیم ملی آمریکا؛ ۲ مامور بالای سر خبرنگاران ایرانی

از نظر «دیوید» هم ایران با اختلاف یک گل آمریکا را شکست می‌دهد. به عقیده او رقابت ایران و آمریکا تنگاتنگ است. دیوید دلیل خاصی برای این پیش بینی ندارد اما می‌گوید حسش پیروزی ایران را نوید می‌دهد.
بسیاری از انگلیسی‌ها بازی ایران مقابل ولز را که با نتیجه دو بر صفر به نفع کشورمان تمام شد معیار ارزیابی خود قرار داده و با درصد بالایی معتقدند که ایران، آمریکا را شکست خواهد داد و به مرحله بعد صعود می‌کند.
بازی تیم‌های ملی ایران و آمریکا فردا (سه‌شنبه ) از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود. ایران سه امتیازی است و آمریکا نیز ۲ امتیاز دارد. در طرف دیگر نیز تیم‌های انگلیس و ولز به صورت همزمان دیدار حساس خود را برگزار خواهند کرد تا تکلیف گروه B مشخص شود.

واریز سود برای 45 میلیون سهامدار

قیمت جدید سه تیپ پژو ۲۰۷ اعلام شد

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ساعاتی پیش در نشست خبری گفت: بازی فردای ما مقابل تیمی است که فقط یک هدف دارد و آن پیروزی است. وی افزود: ما هم همین هدف را داریم و می‌خواهیم کاری کنیم که فوتبال برنده باشد و از این بازی احساس غرور کند. ما می‌خواهیم بهترین تیم کره زمین باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید