معترضان باخت تیم بلژیک، خیابان ها را به آتش کشیدند

کدخبر: ۵۳۷۹۰۱
اقتصادنیوز: در پی پیروزی غیرمنتظره تیم فوتبال مغرب بر بلژیک در جام جهانی‌، پلیس بلژیک شماری از شرکت کنندگان در ناآرامی‌های بروکسل و دیگر شهرها را بازداشت کرد.
معترضان باخت تیم بلژیک، خیابان ها را به آتش کشیدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پلیس هلند نیز اعلام کرد که خشونت هایی در شهر روتردام رخ داده و ماموران به رویارویی با صدها تن پرداختند که مواد آتش زا و بطری، پرتاب می کردند.

حرف‌های مهم کی‌روش پیش از بازی با آمریکا +فیلم

خبرگزاری های رویترز و آسوشیتدپرس گزار ش دادند، به نوشته رسانه های هلند، ناآرامی هایی در آمستردام پایتخت و لاهه نیز رخ داده است.

در درگیری ده ها هوادار فوتبال با ماموران ضد شورش در چند نقطه بروکسل پایتخت که با استفاده از خودروهای آب پاش و گاز اشک آور همراه بود، چند خودرو به آتش کشیده شد.

به گفته پلیس بلژیک، شورشیان با مواد آتش بازی و آتشزا، بزرگراهی را به آتش کشیده بودند.

ناآرامی هایی در شهرهای انتورپ و لیژ بلژیک هم رخ داده بود.

پیش‌بینی جالب انگلیسی‌ها از نتیجه مسابقه ایران و آمریکا

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، بعد از باخت ۲ بر صفر تیم فوتبال بلژیک در برابر مراکش در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، معترضان بلژیکی یکشنبه شب در بروکسل به خیابان‌ها آمده و با پلیس درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها نفر از هواداران خشمگین تیم بلژیک در بروکسل شیشه فروشگاه ها را شکسته و چند خودرو را آتش زدند.

حدود یکصد نیروی پلیس برای مقابله با این هواداران به حالت آماده باش درآمده بودند و از شهروندان خواسته شده بود تا از تردد در برخی مناطق مرکزی شهر بروکسل خودداری کنند.

همچنین برخی ایستگاه‌های مترو تعطیل شده و بعضی از خیابان‌ها نیز مسدود شدند تا از گسترش خشونت‌ها کاسته شود.

«فیلیپه کلوس» شهردار بروکسل یکشنبه شب در توئیتی نوشت: این اتفاقات را به شدیدترین وجه محکوم می‌کنم. پلیس با قاطعیت در این حوادث دخالت کرد. از هواداران می‌خواهم از آمدن به مرکز شهر خودداری کنند. پلیس برای حفظ نظم عمومی هر کاری که لازم باشد، انجام خواهد داد. به پلیس دستور داده‌ام که افراد دردسرساز را بازداشت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید