توافق رونالدو با باشگاه النصر عربستان؟

کدخبر: ۵۳۸۳۳۰
نشریه مارکا مدعی شد که کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان برای عقد یک قرارداد به توافق رسیده است.
توافق رونالدو با باشگاه النصر عربستان؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، نشریه مارکا در خبری اختصاصی مدعی شد که کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان برای عقد یک قرارداد به توافق رسیده که او را در کنار کیلیان امباپه به عنوان پردرآمدترین بازیکن تاریخ قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش رونالدوی ۳۷ ساله در مورد شروط قراردادش با سعودی‌ها به توافق رسیده و به زودی این قرارداد ۲ و نیم ساله منعقد خواهد شد و بر اساس آن ستاره پرتغالی ۲۰۰ میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد، یعنی ۵۰۰ میلیون یورو تا پایان قرارداد. این در حالیست که پاداش‌هایی هم برای او درنظر گرفته شده، اما رقم آن مشخص نیست.

رونالدو تا الان تمام دوران بازیگری‌اش را در اروپا - اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و دوباره منچستریونایتد - سپری کرده است و در ۹۴۹ بازی‌اش در قاره سبز ۷۰۲ گل زده و ۲۲۳ پاس گل داده است. او چند پیش مصاحبه تندی علیه باشگاه منچستریونایتد انجام داد و در آن این باشگاه به خیانت در حق او متهم کرد. واکنش باشگاه انگلیسی نیز به این مصاحبه رضایت به فسخ قرارداد رونالدو بود که به موجب آن برنده ۵ توپ طلا می‌تواند آزادانه به هر باشگاهی که بخواهد ملحق شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید