هشدار؛ محورهای درگیر در برف خراسان رضوی/بیش از 4 هزار مسافر گرفتار در برف

کدخبر: ۵۳۹۳۵۰
اقتصادنیوز: سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن چهار هزار و ۲۶۰ مسافر در محور تربت حیدریه به مشهد خبر داد و گفت: بر اثر انسداد راه توسط یک دستگاه تریلی، در مسیری به طول ۱۵ کیلومتر متوقف شده بودند،توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند.
هشدار؛ محورهای درگیر در برف خراسان رضوی/بیش از 4 هزار مسافر گرفتار در برف

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا ابوالفضل رفیعی با بیان این خبر افزود: بر اثر قیچی کردن یک دستگاه تریلی در گردنه خماری، هر دو جهت محور دچار انسداد شده بود که تعداد هزار خودرو شامل ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۹۹۰دستگاه خودروی سواری در بارش برف و سرمای هوا متوقف شده بودند.

 

وی ادامه داد: در میان این شمار دو بانوی باردار و دو بیماری قلبی بدحال توسط امدادگران هلال احمر و پرسنل اورژانس امدادرسانی و با بازگشایی معبر در طول سه کیلومتر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

تعطیلی برخی مدارس خراسان رضوی به دلیل بارش برف/ برخی مدارس اردبیل غیرحضوری شد

 

این مسوول اظهارکرد: با همکاری موثر پرسنل راهداری و پلیس راهدر کنار نیروهای امداد و نجات هلال احمر با بازگشایی معبر این شمار مسافر موفق به خروج از این موقعیت شدند.

نجاتگران هلال احمر در ۲۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مستقر و آمادگی کامل برای امداد در حوادث احتمالی و نجات مسافران از کولاک و بخبندان احتمالی دارند.

سامانه بارشی از روز چهارشنبه هفته گذشته در استان خراسان رضوی فعال شده است که اوج فعالیت این سامانه طی امروز و فردا خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید