نامه یک حزب اصلاح طلب به رئیس قوه قضائیه

کدخبر: ۵۳۹۷۵۸
حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه درخواست کرد به بهانه روز ۱۶ آذر همه دانشجویان بازداشتی در حوادث اخیر آزاد شوند.
نامه یک حزب اصلاح طلب به رئیس قوه قضائیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان، با اعلام خبر نامه این حزب خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، گفت: در این نامه که برای رئیس محترم قوه قضائیه ارسال کردیم، با اشاره به سخنان مکرر ایشان در مورد تفکیک معترضین از خشونت‌طلبان، از این که این توصیه مورد توجه برخی دستگاه‌های مربوطه قرار نگرفته، انتقاد کرده‌ایم. از دیدگاه ما دانشجو اساسا ابزار اغتشاش و خشونت ندارد و شرکت در تجمعات دانشجویی و حتی بیرون دانشگاه نباید مبنای برخورد و بازداشت دانشجویانی شود که نسبت به برخی مسائل و مبهم بودن آینده اعتراض و انتقاد دارند.

وی افزود: همچنین در این نامه تاکید کردیم کوتاهی نهادهای مسئول در اقناع و پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های دانشجویان و جوانان معترض نباید با برخورد سخت و قضایی جبران شود. 

نورمحمدی اظهار داشت: در نهایت در این نامه از رئیس القضات درخواست کردیم با توجه به این که روز دانشجو، روز گرامیداشت دانشجویان است و خوب است که حتی یک دانشجوی زندانی به بهانه این حوادث نداشته باشیم؛ دستور دهند شرایط آزادی دانشجویان و بازگشت آنها به جمع خانواده و کلاس‌های درس فراهم شود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید