خانم راننده، تبهکاران را در دزدیدن یک دختر ناکام گذاشت

کدخبر: ۵۴۰۱۷۸
دختر جوان که از سوی سرنشینان خودروی پراید ربوده شده بود با هوشیاری و کمک زن جوانی که راننده یک خودروی دیگر بود نجات پیدا کرد.
خانم راننده، تبهکاران را در دزدیدن یک دختر ناکام گذاشت

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه ایران نوشت: چند روز قبل دختر جوانی که از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بود به بیمارستان منتقل شد. 

دختر جوان پس از بهبودی به پلیس رفت و از ربوده شدنش توسط پراید سواران شکایت کرد: برای رفتن به خانه در کنار خیابان به انتظار تاکسی بودم که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد. روی صندلی عقب مرد جوانی نشسته بود و با این تصور که او هم مسافر است سوار خودروی پراید شدم.

دختر 22 ساله گفت: هنوز چند کیلومتری نرفته بود که متوجه اشاره راننده به مرد جوانی که روی صندلی عقب کنار من نشسته بود شدم. ناگهان همان مرد به سمتم آمد و من که متوجه شدم قصد آزار و اذیتم را دارد سعی کردم از ماشین خودم را به بیرون پرتاب کنم. اما درها قفل بود و راهی برای فرار نداشتم. تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که با مشت و لگد به شیشه‌های ماشین بکوبم شاید کسی متوجه شود. در همین موقع راننده یک خودروی دیگر که خانم جوانی بود متوجه من شد. 

او ابتدا سعی کرد با حرکات مارپیچ خودروی پراید را متوقف کند اما موفق نشد. به همین دلیل با پلیس تماس گرفت و به تعقیب ما پرداخت. 

پراید سواران که زن جوان را در تعقیب‌شان می‌دیدند سعی کردند با ورود به خیابان‌های فرعی راهی برای فرار پیدا کنند. به محض اینکه وارد خیابانی فرعی شدند، من لگد محکمی به صورت مردی که در صندلی عقب بود زدم و با تمام قدرت در را باز کردم و خودم را بیرون انداختم. همان خانم با اورژانس تماس گرفت و مرا به بیمارستان بردند و پس از بهبودی تصمیم گرفتم از پرایدسواران شکایت کنم.

به‌دنبال شکایت دختر جوان، به دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید