راز شادی عجیب اشرف حکیمی لو رفت + عکس

کدخبر: ۵۴۰۲۳۷
اشرف حکیمی بعد از گلزنی به اسپانیا و حذف این تیم بزرگ از جام جهانی با رقص پنگوئنی به سرخیو راموس طعنه زد.
راز شادی عجیب اشرف حکیمی لو رفت + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو اشرف حکیمی، ستاره مراکشی، پس از حذف اسپانیا از جام‌جهانی ۲۰۲۲ به رقص پنگوئنی پرداخت و دلیل این کارش اکنون مشخص شده است.

اشرف حکیمی و سرخیو راموس قبلا در پاری‌سن‌ژرمن باهم رقص پنگوئنی کرده بودند.

تیم ملی مراکش در شبی باورنکردنی اسپانیا را از مرحله یک‌هشتم نهایی حذف کرد و برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم رسید. شاگردان لوئیس انریکه که در طول ۱۲۰ دقیقه نفس‌گیر نتوانستند دروازه مراکش را باز کنند، در ضربات پنالتی هم ناکام بودند و مراکش با گل چیپ اشرف حکیمی کار را تمام کرد و در میان بهت و حیرت همگان به دور بعدی صعود کرد.

اشرف حکیمی بعد از گلزنی حرکات عجیبی انجام داد و رقص پنگوئنی کرد. به نظر می‌رسد که او می‌خواست طعنه‌ای به لوئیس انریکه بزند که به خاطر انتخاب ترکیب تیمش، خصوصا حذف سرخیو راموس تعجب خیلی‌ها را برانگیخت.

1399349_424

زمانی که حکیمی در آکادمی رئال مادرید بود سالها از نزدیک می‌دید که این مدافع میانی چطور خط دفاع رئال مادرید را تحت سلطه خود دارد و چه مهره ارزشمندی برای این تیم است، و برای او احترام زیادی قائل است. حالا به نظر می‌رسد که این گل با رقص پنگوئنی به اسطوره رئال تقدیم شده، زیرا زمانی که حکیمی و راموس برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کردند هنگام شادی پس از گل باهم رقص پنگوئنی کردند. حکیمی هم همین کار را در قطر کرد و یاد راموس را زنده کرد.

مراکش تنها تیم آفریقایی است که بعد از غنا در سال ۲۰۱۰، موفق شد به جمع هشت تیم نهایی جام‌جهانی برسد و تنها تیم غیر اروپایی و غیر آمریکای جنوبی باقی مانده در این تورنمنت است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید