فروش طرح ترافیک متوقف شد + جزئیات

کدخبر: ۵۴۰۴۶۷
اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست تهران از توقف فروش طرح ترافیک در روزهای شنبه و یکشنبه و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه تا روز دوشنبه خبر داد.
فروش طرح ترافیک متوقف شد + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «علیرضا مزینانی» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا مقرر شد شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران به جز شهرستانهای دماوند و فیروزکوه به صورت غیر حضوری برگزار شود.

هشدار نسبت به مصرف این ویتامین‌ها بدون تجویز پزشک

وی با بیان اینکه مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز در تمامی شهرستان‌های استان به جز دماوند و فیروزکوه تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبات کارگروه فعالیت‌های ورزشی نیز در این دو روز ممنوع خواهد بود و شهروندان از ترددهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً از ماسک مناسب استفاده کنند.

انفجار مهیب آمبولانس پتروشیمی گچساران / چند نفر فوت شدند؟

مزینانی توقف فروش طرح ترافیک در روزهای شنبه و یکشنبه و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه تا روز دوشنبه را از دیگر مصوبات کارگروه برشمرد و گفت: جلوگیری از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسد شدنی، توسط پلیس راهور، جانمایی پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌ها از دیگر مصوبات کارگروه بود.

وی اظهارداشت: همچنین جلوگیری از تردد همه موتور سیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط پلیس راهور، جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود توسط شهرداری‌ها و ممنوعیت مصرف نفت کوره و مازوت در همه واحدهای نیروگاهی، صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی استان به تصویب رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید