پیام نمادین امباپه به کریستیانو رونالدو + عکس

کدخبر: ۵۴۱۲۵۲
اقتصادنیوز: پست رونالدو در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی مواجه شده و امباپه در پاسخ به پست او از سه شکلک استفاده کرد تا پیامش را به شکل نمادین منتقل کند
پیام نمادین امباپه به کریستیانو رونالدو + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو که با شکست پرتغال مقابل مراکش در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر با رویای خود برای بالای سر بردن جام طلایی خداحافظی کرد بعد از این شکست پستی اینستاگرامی منتشر کرد تا درباره آنچه در این تورنمنت گذشت به هوادارانش توضیح بدهد.

پیش‌بینی جالب علی پروین از قهرمان جام‌جهانی + فیلم

عده زیادی از ستاره‌های فعلی و گذشته دنیای فوتبال به این پست اینستاگرامی رونالدو واکنش نشان دادند. کیلیان امباپه که به عنوان یکی از هواداران پر و پا قرص سی‌آرسون مشهور است در ساعات گذشته به او واکنش نشان داد و از شکلک‌هایی استفاده کرد که نشان می‌دهد کریستیانو را همچنان سلطان فوتبال و بهترین فوتبالیست تاریخ می‌داند.

این واکنش مجازی امباپه به الگوی فوتبالی‌اش به این خاطر مورد توجه قرار گرفته است که ستاره جوان فرانسه در جام جهانی قطر تا کنون روزه سکوت گرفته و از مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کرده است.

 

عکس| پیام امباپه به کریستیانو رونالدو

کیلیان امباپه در پاسخ به پست کریستیانو رونالدو از سه شکلک استفاده کرد تا پیامش را به شکل نمادین منتقل کند. او با علامت تاج نشان داد کریستیانو را سلطان فوتبال می‌داند و علامت بُز هم نشان داد او معتقد است لقب GOAT یا بزرگترین فوتبالیست همه زمان‌ها شایسته رونالدو است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید