فرمانده سپاه قزوین: نظام سیاست مدارا را در پیش گرفته است/ نباید در زمین دشمن بازی کنیم

کدخبر: ۵۴۱۵۵۴
فرمانده سپاه قزوین گفت: باید بدانیم که عوامل محرک اغتشاشات امروز در داخل کشور نیستند و به همین خاطر نباید در زمین دشمن بازی کنیم.
فرمانده سپاه قزوین: نظام سیاست مدارا را در پیش گرفته است/ نباید در زمین دشمن بازی کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم  سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در همایش نقش‌آفرینی رابطان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج که در حسینیه ثارالله سپاه صاحب‌الأمر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا از طریق ابزارهای رسانه‌ای خود این‌طور القا کند که دهه هشتادی‌ها از انقلاب و دین فاصله گرفته‌اند؛ در حالی که این توهم دشمنان است و نباید به این توهم دامن بزنیم.

وی اضافه کرد: اجرای گسترده و پرشکوه سرود سلام فرمانده توسط همین دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها رقم خورد و نباید امروز تصور کنیم که دهه هشتادی‌ها را از دست دادیم. ضمن اینکه همین جمعیت اندک جوانان هم که در خیابان‌ها اعتراض می‌کنند، دوباره به انقلاب خواهند پیوست و به همین خاطر نظام سیاست مدارا را در پیش گرفته است.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه همه مشکلات امروز کشور راه حل داخلی دارد، گفت: میدان دادن به جوان اکسیر بسیاری از دردهای ما در عرصه مدیریت است و در این زمینه باید از امام‌خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس الگوگیری کنیم و قبول کنیم که در برخی عرصه‌ها امساک به خرج داده و میدان را در اختیار جوانان قرار ندادیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه همه مسئولان ما باید حرف زدن و صحبت کردن با مردم را یاد بگیرند، گفت: باید زبان ارتباط برقرار کردن با جامعه را یاد بگیریم و با آحاد مردم با ادبیات خودشان حرف بزنیم؛ بنابراین باید پیچیده صحبت کردن و از دید بالا حرف زدن به شدت پرهیز کنیم.

رفیعی آتانی با اشاره به ضرورت دشمن‌شناسی و شناساندن دشمن به آحاد جامعه افزود: اگر دشمن را خوب بشناسیم، نقاط ضعف او را پیدا خواهیم کرد و به این ترتیب شکست دشمن برای ما راحت می‌شود. باید بدانیم که عوامل محرک اغتشاشات امروز در داخل کشور نیستند و به همین خاطر نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

وی با ذکر اینکه همه رسانه‌های معاند امروز برای زدن اصل نظام با هم متحد شدند، ادامه داد: با وجود اینکه دولت سیزدهم در یک‌سال اخیر تمام تلاش خود را برای رفع بحران‌های مختلف کشور به‌کار گرفت، اما هیچ صدایی در تمجید این تلاش‌ها از سلبریتی‌ها و سیاستمداران ورشکسته درنیامد؛ اما وقتی فتنه و اغتشاش به پا شد، بلافاصله وارد میدان شدند و آب به آسیاب دشمنان ریختند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید