سند خیانت جرارد پیکه به شکیرا بالاخره رو شد!

کدخبر: ۵۴۲۳۸۰
​هرچند که به نظر می‌رسید رابطه این بازیکن و شکیرا در سال‌های پیش از آن بسیار خوب و ایده‌آل بود اما حالا یکی از نشریات اسپانیایی ویدئویی را منتشر کرده که این باور را کاملا زیر سوال می‎‌برد.
سند خیانت جرارد پیکه به شکیرا بالاخره رو شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، پیکه تابستان گذشته پس از ۱۲ سال زندگی مشترک با شکیرا تصمیم گرفت از این خواننده معروف جدا شود.
بسیاری معتقد بودند که دلیل اصلی جدایی این دو نفر خیانت پیکه بوده و این موضوع تا حدی با توجه به این که او در فاصله بسیار کوتاهی با کلارا چیا مارتی نامزد کرد تایید شد.
هرچند که به نظر می‌رسید رابطه این بازیکن و شکیرا در سال‌های پیش از آن بسیار خوب و ایده‌آل بود اما حالا یکی از نشریات اسپانیایی ویدئویی را منتشر کرده که این باور را کاملا زیر سوال می‎‌برد.
آنها مدعی شده‌اند که پیکه مدت‌ها پیش از پایان زندگی مشترکش در کنار شکیرا با نامزد فعلی‌اش در ارتباط بوده است. در این ویدئو به وضوح مشخص است که وقتی او در حال انجام مصاحبه اینترنتی است، نامزد فعلی‌اش هم در کنارش حضور دارد.
خبرنگار اسپانیایی پس از دیدن این صحنه سعی می‌کند از پیکه بپرسد که این زن در کنارش چه فردی بوده اما او حاضر به پاسخگویی نیست و حتی وقتی این خبرنگار برای گرفتن پاسخ به خانه‌اش می‌آید نیز حاضر نمی‌شود با او صحبت کند.
حالا مشخص شده که پیکه از مدت‌ها قبل با کلارا چیا در ارتباط بوده است و این موضوع بازتاب خوبی در نشریات اسپانیا و بین مردم این کشور نداشته است.
پیکه و شکیرا مدت‌ها درگیر روند دادگاه برای تعیین تکلیف حضانت دو پسرشان به نام‌های میلان و ساشا بودند و این بازیکن در نهایت موافقت کرد که آنها به همراه مادرشان زندگی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید