خبر مهم سرلشکر موسوی برای کارکنان ارتش

کدخبر: ۵۴۲۷۶۲
فرمانده کل ارتش از ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن خبر داد و گفت: ما برای حل مشکل کارکنان ارتش، ۹۰ هزار وام ودیعه مسکن اعطا کردیم که بخشی از مشکلات کارکنان را ترمیم می کند.
خبر مهم سرلشکر موسوی برای کارکنان ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، آیین افتتاح منازل سازمانی تهاتری نیروی زمینی ارتش صبح امروز (دوشنبه ۲۸ آذرماه) برگزار شد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه همه می‌دانیم نیمی از سبد هزینه خانوار به مسکن اختصاص دارد، گفت: یکی از محورهای رکن فرماندهی کل قوا به اینجانب رفع نیازهای معیشتی به ویژه مسکن بود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ۱۳ هزار مسکن به کارکنان تحویل و عقب‌افتادگی‌ها ترمیم شده است، تصریح کرد: ۱۹۷ تعاونی مسکن داشتیم که مشکلات بسیاری داشتند که با تدابیر اندیشیده شده از مشکلات خارج شده و تعهدات خود را انجام دادند.

سرلشکر موسوی با اشاره به طرح کوثر با محوریت ساخت منازل ارتش بیان کرد: ما با همه محاسبات خود به این نتیجه رسیدیم که طرح کوثر بهترین طرح برای ساخت منازل مسکونی است. دستیابی به طرح کوثر با توجه به پروژه‌های گذشته محقق شده است.

فرمانده کل ارتش از ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن خبر داد و گفت: در این راستا، بسیار فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده و همه منازل با برنامه دقیق تا پایان ۱۴۰۳ تحویل خواهد شد. 

وی افزود: البته ما برای حل مشکل کارکنان ارتش، ۹۰ هزار وام ودیعه مسکن اعطا کردیم که بخشی از مشکلات کارکنان را ترمیم می کند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ۸ هزار خانه سازمانی ساخته شده و‌ ۱۲۹۸ واحد امروز افتتاح و تحویل می‌شود، اعلام کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار واحد در حال ساخت و برای ۷ هزار نیرو برنامه‌ریزی شده است.

سرلشکر موسوی در پایان از آغاز نهضت ساخت منازل مسکونی در ارتش خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در این حوزه پیشرو است. البته این پیشرو بودن به علت منابع و دارایی های این نیرو است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید