دستگیری قاتلان جوان ۲۰ ساله قروه‌ای

کدخبر: ۵۴۲۹۴۰
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی قروه از دستگیری قاتلان جوان ۲۰ ساله قروه‌ای خبر داد که پس از اعتراف، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
دستگیری قاتلان جوان ۲۰ ساله قروه‌ای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فرمانده انتظامی قروه از دستگیری قاتلان جوان ۲۰ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی و انتظامی بخش دلبران این شهرستان خبر داد.

پلیس فتا هشدار دارد / شیوه جدید کلاهبرداری به بهانه شب یلدا

مرکز اطلاع رسانی پلیس کردستان اعلام کرد، سرهنگ علیرضا صفری روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف، واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه سواری پراید در محور فرعی روستای «قزلجکند»، عوامل انتظامی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند جوانی ۲۰ ساله در داخل خودرو آتش گرفته که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قروه از همان لحظات با هماهنگی مراجع قضائی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه ۲ نفر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، آنها به قتل جوان ۲۰ ساله با مشارکت همدیگر اعتراف کردند و این ۲ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ صفری ادامه داد: افراد قاتل روز حادثه با مقتول در محور فرعی روستای قزلجکند درگیر و وی را به قتل رسانده و سپس او را در خودرو متعلق به خودش (مقتول) گذاشته و اقدام به آتش زدن خودرو کرده بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید