هشدار؛ هوای این 2 استان ناسالم شد

کدخبر: ۵۴۳۴۲۰
اقتصادنیوز: فردا 1 دی‌ماه همچنان در تهران و کرج هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است؛ اما از روز اول هفته به بعد با بارش باران و وزش باد، هوا رو به بهتر شدن خواهد رفت.
هشدار؛ هوای این 2 استان ناسالم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا همچنان در تهران و کرج هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است اما از جمعه به بعد با وزش باد و بارش باران، هوا در این شهرها بهتر خواهد شد.

هشدار؛ شیوع یک بیماری مسری در این استان

صادق ضیائیان گفت: با گسترش سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و حتی در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف داریم.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی،  بارش‌ها به غرب، جنوب غرب، مناطقی از جنوب، مرکز و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی می‌رسد، روز شنبه در بیشتر مناطق کشور بجز جنوب شرق شاهد بارندگی هستیم.

او می گوید: فردا همچنان در شهر تهران و کرج هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است اما از جمعه به بعد با وزش باد و بارش باران، هوا در این شهرها  بهتر می شود . در چند روز آتی روند کاهش دما را داریم و هوا در بیشتر مناطق کشور سردتر می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید