حسن روحانی پیام جدید صادر کرد

کدخبر: ۵۴۳۷۱۴
حسن روحانی در پیامی درگذشت عباس شیبانی از همرزمان انقلابی و همکار خود در شورای سرپرستی صداوسیما را تسلیت گفت.
 حسن روحانی پیام جدید صادر کرد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، متن پیام حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جناب آقای دکتر عباس شیبانی، از چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی و نماینده مردم در مجلس خبرگان قانون اساسی، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آشنایی و همکاری اینجانب با ایشان از دوران مبارزه و نهصت امام خمینی (ره) آغاز و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوره شورای سرپرستی سازمان صداوسیما و چندین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تداوم یافت. در تمام این سال‌ها  همواره شاهد ساده‌زیستی، اعتدال در منش و بینش و اخلاص انقلابی ایشان در طی مسئولیت‌های مختلف بوده‌ام.

ایشان با وجود سال‌ها نمایندگی مردم و حضور در کرسی وزارت کشاورزی و ریاست دانشگاه تهران، همچنان در کسوت یک مبارز متعهد و پزشک خدمتگزار و انقلابی بی‌مدعا ماند و با سلامت نفس و تکیه بر تخصص و تجربه خود، همواره موجب افتخار نسل انقلابیون بود.

اینجانب فقدان این مبارز پیشکسوت انقلابی و چهره بارز علمی و نماینده صدیق ادوار مجلس شورای اسلامی را به بازماندگان ایشان و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای خانواده معزز دکتر شیبانی صبر و سلامتی مسالت دارم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید