بارش برف مدارس کدام استان‌ها را امروز تعطیل کرد؟

کدخبر: ۵۴۴۱۲۲
بارش برف در کشور سبب تعطیلی یا غیرحضوری شدن برخی از مراکز آموزشی در روز یکشنبه چهارم دی ماه شده است.
 بارش برف مدارس کدام استان‌ها را امروز تعطیل کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، باتوجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودرآهنگ، رزن، درگزین، فامنین، گل تپه، سردرود و قهاوند و همچنین مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در بهار و لالجین و مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مقاطع ابتدایی(دوره اول و دوم) در نواحی۱و۲ همدان، نهاوند، اسدآباد، ملایر، سامن، جوکار و خزل در نوبت صبح امروز تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی صورت می گیرد.

تعطیلی برخی از مدارس شهرستان‌های استان مرکزی

به دلیل برودت هوا و بارش برف مدارس استان مرکزی یکشنبه ۴ دی در برخی شهرها تعطیل و فعالیت مدارس در برخی شهرها با تاخیر همراه خواهد بود.

برخی مدارس لرستان فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به برودت هوا در بخش های شهرستان الیگودرز و بخش مرکزی شهرستان ازنا مدارس همه مقاطع تحصیلی به‌جز افرادی که امتحان نهایی دارند تعطیل است و آموزش در بستر شاد برگزار می شود.

کلاس های درس بخش هایی از استان قم امروز تعطیل و به صورت مجازی شد

به دنبال تداوم بارش برف و برودت هوا، کلاس های درس بخش های سلفچگان، خلجستان، قاهان و روستاهای شهرستان کهک از توابع استان قم امروز تعطیل و به صورت مجازی شد.

مدارس ابتدایی استان قزوین یکشنبه غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت:مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این استان امروز یکشنبه در نوبت صبح تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مقطع ابتدایی مدارس در البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: یکشنبه آموزش مقطع ابتدایی مدارس استان به دلیل بارش برف و برودت هوا، به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.‌

همچنین امروز مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های استان نیز تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس در برخی نقاط اصفهان

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل خواهند بود.

همچنین مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز تعطیل خواهند بود و سایر مقاطع در این شهرستان‌ها با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید